Salut! Scuze ca reinvii topicul asta, dar am o intrebare similara si nu stiu daca are sens sa deschid nou topic. Daca se considera ca e mai bine sa eschid unul nou banuiesc ca imi va fi stearsa postarea.
Am un swift 1.3 4x4 2008 caruia i-am schimbat recent motorul cu unul de aprox 70.000 km. Totul pare sa fie in regula, merge foarte bine insa...la primul drum Constanta-Bucuresti si retur pe A2, consum de 11,3. Conditiile de mers intradevar nu ideale, dar: temperatura 0-5 grade, un ulei dubios in motor 10w40 drivemax cu care m-au incaltat cei care mi-au facut revizia (schimbat dupa acea calatorie cu Ecstar 0w20 la recomandarea reprezentantei si se aude/simte cu totul altfel motorul) si curenti puternici de vant nu mi-am dat seama daca doar din fata sau de peste tot. Viteza mentinuta in jur de 120 uneori 130 in depasiri.
In oras (Constanta)de ceva timp a scazut la 10,8. Totusi mi se pare dubios. Cei de la reprezentanta au spus ca nu au de ce sa puna testerul pe ca merge f bine, probabil calculatorul de bord imi indica aiurea si trebuie resetat ceva, dar nu au resetat
) . Dar eu nu ma refer doar la ce vad pe bord, pt ca in realitate mi s-a pare la fel pe autostrada.
Dubios era si faptul ca atat pe autostrada cat si in oras cand incepeam sa accelerez imi arata consum instantaneu 23-30+(dar cu delay destul de mare) si accelerarea nici macar nu era puternica, ci doar acceleram gradat, nu sportiv. Stiu ca acel consum e crescut la accelerare insa intelegeti. E vb de orice accelerare, in a doua, a treia, etc, nu doar cand pornesc de pe loc. Sa fie ceva legat de un cititor de pozitie cum spunea un coleg mai sus? Sau ce alte sisteme as putea sa mai verific?