Autor Subiect: Decarbonizare motor  (Citit de 4434 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Decarbonizare motor
« Răspuns #10 : 02.Sep.2019, 09:04:07 a.m. »
Parerea mea e ca ar fi preferabil sa atingi respectivele turatii in mers - te poti duce chiar mai sus in rpm; ECU iti taie alimentarea daca te-ai dus prea sus.

M1xA este un motor care suna (si se simte) bine tocmai peste 3,500 rpm. Una din cauzele aparitiei erorii P0420 (aia de impune schimbarea sondei lambda de dupa catalizator) la motorul asta (pe seriile Euro4 montate pe Swift si SX4 era mai pregnant intalnita) este data de faptul ca, mergand constant la turatii relativ mici pentru acest motor, arderile erau insuficiente si pe evacuare (in catalizator) se acumulau depuneri ce infundau in timp catalizatorul, afectand astfel citirile senzorului...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: vali22

Offline Utilizator_Anonim

Re: Decarbonizare motor
« Răspuns #11 : 02.Sep.2019, 09:10:20 a.m. »
Se rezolva temporar cu o alergare pe autostrada la 3500-4000 rpm, asa am dres swiftul de 2 ori
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp