Nu stiu de ce trimit masinile din fabrica cu presiunea nereglata
, dar aici ar trebui sa
intervina si dealer-ul care pregateste masina ptr. vanzare : degresat/spalat, verificat lichide si binenteles presiune roti si chiar un drive test. Dealer-ul, in opinia mea, este un ctc final, de importanta vitala pentru felul cum va functiona masina, dar si pentru securitatea viitorului propietar.
Faptul ca mergi cu masina incarcata cu o persoana si cu presiune 3, este f.grav, practic pui viata in pericol atat a propietarului cat si a celorlanti participant la trafic, pe langa faptul ca sezatia de disconfort este evidenta.
Anvelopa este primul amortizor al masinii(pe de-o parte), iar daca acesta nu exista, totul se rasfrange asupra articulatiilor mecanice(inclusiv arc+amortizor) a caror durata de functionare scade vertiginos.
Pe de alta parte, anvelopa la presiune 3(cu un pasager) are suprafata mica de contact, deci stabilitatea este si ea grav afectata.
Deci presiunea anvelopelor nu este deloc un aspect lipsit de importanta, dimpotriva, este imperios necesar sa circulam cu ele la presiunea indicata de producator(pe stalpul usii sofer) !