Nu e chiar un capat de lume. Am patit-o ma motoare vechi - Peugeot 207 prin anii '92.
Singura problema e ca din cauza punctelor calde formate, dadea autoaprinderi la oprire - coborai, incuiai masina si motorul tot se invartea cu zvacnete...
Solutia: la taierea contactului 2-3 sprituri de acceleratie (dupa taierea contactului) - intrebare ppentru forumisti: oare pompa de injectie mai baga ceav? Si eventual inchis apoi deschi la maxim incalzirea, sa se raceasca putin chiulasa / camera de ardere. Daca nu se pot da doua-trei sprituri dupa taierea contactului, cred ca se pot da si foarte putin timp inainte de taierea contactului (pedale rapide, pana la capat de cursa, fara sa lasam motorul sa se ambaleze prea mult..)
S-ar putea sa nu fie nevoie de nimic, deoarece, din cate stiu eu, calculatorul de injectie incearca sa faca injectia la limita detonatiilor (autoaprinderi) deoarece asa randamentul este maxim si daca cocktailul din rezervor incearca sa dea detonatii (normal, cifra octanica mai mica... sau cetanica, nu stiu la motorina cum se spune), calculatorul de injectie va micsoara "avansu" - momentul injectiei - deci va fi bine.. Bafta!