0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Citat din: Vecchio din 30.Apr.2020, 08:18:58 a.m.Boosterul este mai vioi, livrează cuplul de la 1500 față de 4400, iar dacă ești în Sport și sari pe accelerație, cu lag cu tot pleci mai rapid (când te înfigi în accelerație, calculatorul se întreabă dacă ești cu toate țiglele pe casă, apoi face ce-i zici)!Eu zic ca exagerezi putin... Lasa teoria, hai sa o luam pe practica. Conduc VVTul de 8 ani si daca-i dai talpa la 2500+ turatii (hai, sa fiu si eu mai sincer, 3000+ ), trage uniform si bine pana la 5500-6000. Irelevanta diferenta de putere intre cum trage la 3000 si cum trage la 4400. Poti lejer sa faci o depasire in siguranta de la 3000 pana la 5500 turatii... sa nu zic chiar 6.000.Turata in plaja asta, mers in tandem cu un tir, nu-ti ia mai mult de 5 secunde sa depasesti tirul...Am condus Boosteru 1.4 si i-am dat talpa la greu, de la 1500 pana la 6000+... si Concluzia mea e ca trage clar mai bine, dar nu e ceva sa ma dea pe spate fata de 1.6 VVT.Citat din: perfidus din 30.Apr.2020, 09:35:40 a.m....am zis ca se simte lag-ul daca nu esti obisnuit.Eu, unul, nu am simtit nu stiu ce lag. O fărâmă, as zice.[/quoDupa 4 ani de utilizare a motorului de 1.6 , actualmente posesor de 1.4 boosterjet, pot sa zic ca colegul Cristidav a sintetizat perfect diferenta dintre cele doua motoare. Mai pot adauga un consum mai redus in favoarea motorului de 1.6 in conditii de utilizare identice. In privinta lagului la depasiri daca esti in zona potrivita nu e sesizabil(3000 rot). Cu fiabilitatea ne vom lamuri peste cativa ani, eu oricum nu prind 100k, nu ma stresez. Pt. Bobi, am avut o experienta cu Real Garant in al 4-lea an si am fost extrem de multumit, foarte rapizi si radicali(n-au umblat cu povesti, fara comentarii au schimbat tot, spre deosebire de reprezentanta care au tras de timp).
Boosterul este mai vioi, livrează cuplul de la 1500 față de 4400, iar dacă ești în Sport și sari pe accelerație, cu lag cu tot pleci mai rapid (când te înfigi în accelerație, calculatorul se întreabă dacă ești cu toate țiglele pe casă, apoi face ce-i zici)!
...am zis ca se simte lag-ul daca nu esti obisnuit.
Banuiesc ca dupa niste zeci de mii de km incepe sa consume si ceva ulei. Depinde cand incepe sa consume mai mult decat diferenta dintre maximum si minimum pe joja, de la schimb la schimb.