Autor Subiect: Kizashi Apex si EcoCharge - NEW YORK 2011  (Citit de 6845 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Kizashi Apex si EcoCharge - NEW YORK 2011
« : 20.Apr.2011, 12:43:32 p.m. »
Suzuki a venit cu 2 versiuni concept ale bine cunoscutului Kizashi pentru salonul auto New YORK 2011:
- una sportiva, APEX



- si una in trend, eco, EcoCharge


Cea din urma este propulsata de un motor de  2.0 care dezovolta 144CP @6500rpm cu un cuplu maxim de 173nM@4500rpm si un motor electric de 15kW@1570-3180rpm dezvolta 15cp@1000-2000rpm. Suzuki a pastrat cutia automata in 6 rapoarte pentru acest concept.

Sursa
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Maioru

Re: Kizashi Apex si EcoCharge - NEW YORK 2011
« Răspuns #1 : 21.Apr.2011, 08:40:18 a.m. »
NEW YORK 2011: Suzuki declină Kizashi în versiuni eco şi sportive
 ..Kizashi EcoCharge şi Kizashi Apex sunt cele două versiuni-prototip ale unor variante ecologice, respectiv sportive ale modelului Suzuki.
Suzuki a prezentat la Salonul de la New York două concepte care reprezintă, de fapt, două potenţiale versiuni speciale ale lui Kizashi: EcoCharge şi Apex. Vorbim de un tipar clasic al constructorilor auto la saloanelor de peste Ocean, acolo unde producătorii obişnuiesc să prezinte publicului, în paralel, o versiune sportivă şi una ecologică a aceluiaşi model care există deja în serie.

KIZASHI ECOCHARGE

Kizashi EcoCharge Concept reprezintă versiunea "cuminte" a modelului Suzuki, reprezentând un hibrid cu elemente estetice noi, tipice unui concept şi unui model ecologic în acelaşi timp. Vorbim de blocuri optice schimbate, de LED-uri albastre care ies în evidenţă în pavilioanele proiectoarelor şi de o vopsea satinată care certifică faptul că vorbim de un simplu concept şi atât. Sub capotă, Kizashi EcoCharge vine cu un sistem de propulsie hibrid format dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri şi de unul electric de 15 kilowaţi. Normal, sistemele de tip Start-stop şi de reutilizare a energiei utilizate la frânare nu lipsesc nici ele. Conform datelor tehnice oferite de Suzuki, acestea îi oferă lui Kizashi o autonomie cu 25% mai mare decât versiunea clasică, care beneficiază exclusiv de un motor termic pe benzină.

KIZASHI APEX

Celălalt concept dezvoltat de Suzuki pentru New York joacă pe cartea sportivităţii. Kizashi Apex Concept beneficiază de o versiune îmbunătăţită a motorului pe benzină cu patru cilindri de 2.4 litri. Cu ajutorul unor elemente adiţionale complexe (turbină Garrett, intercooler air-to-liquid şi un calculator de comandă recalibrat), Kizashi scoate între 275 şi 300 de cai putere struniţi cu ajutorul unei cutii manuale cu şase trepte. La capitolul estetic, Kizashi Apex Concept împrumută culorile motocicletelor GSX-R, cunoscute în lumea moto prin agresivitate. Pe lângă tuşele cromatice, conceptul nipon beneficiază însă şi de aportul de imagine pe care îl aduc jantele de 19 inch.

 
MAIORU SX4 1,6 GS 4WD S.COPPER-2009
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Kizashi Apex si EcoCharge - NEW YORK 2011
« Răspuns #2 : 21.Apr.2011, 07:41:14 p.m. »
un motor electric de 15kW@1570-3180rpm dezvolta 15cp@1000-2000rpm.

Sursa

Cum nu prea am inteles prea bine diferenta dintre caracteristicile de mai sus m-am uitat in sursa si tot nelamutit sunt. Prime cifre sunt "Maximum electric generating power:" iar uramtoarele sunt "Maximum electric motor power(electric assist):" Care e diferenta dintre cele doua?  :-/
« Ultima Modificare: 21.Apr.2011, 07:42:57 p.m. de rexkrokiDAU »
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi Apex si EcoCharge - NEW YORK 2011
« Răspuns #3 : 21.Apr.2011, 10:50:40 p.m. »
N-am idee....un fin cunascator al limbii engleze ne ajuta si pe noi?
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Cristi

Re: Kizashi Apex si EcoCharge - NEW YORK 2011
« Răspuns #4 : 23.Apr.2011, 07:32:14 p.m. »
Un detaliu interesant la conceptul Apex prezentat de Suzuki este ca jentile sunt cele de la RRM (Road Race Motorsports): hxxp://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_49_52&products_id=721&zenid=f6a56bc5c6bb6130037e0803ed6103b8

Pentru cine nu stie RRM face kituri turbo atat pentru SX4 cat si Kizashi, si au si diverse piese aftermarket Suzuki si Mitsubishi. Faptul ca jentile sunt luate de la ei ma face sa cred ca pachetul turbo de pe conceputl Apex este fie tot cel de la RRM fie este dezvoltat in colaborare cu ei, deoarece Suzuki America i-a sustinut din plin pe cei de RRM la diverse salone din America (cum ar fi SEMA).

Pachetul turbo pentru Kizashi de la RRM este: hxxp://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_49_51&products_id=680&zenid=f6a56bc5c6bb6130037e0803ed6103b8 . Sunt cateva videouri pe Youtube in care il prezinta pentru cei interesati.
- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio