Autor Subiect: Swift 1.3 2005/6 - Probleme relanti sau motor  (Citit de 1595 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline mtm

Swift 1.3 2005/6 - Probleme relanti sau motor
« : 21.Aug.2018, 10:46:09 a.m. »
Buna ziua

am achizitionat un Suzuki Swift second hand de curand avand si instalatie de gaz montata pe el.

cateva detalii; masina este achizitionata din Romania sunt al treilea proprietar. Primul proprietar a importat masina din Ungaria, instalatia de gaz fiind instalata acolo.

Se prezinta cu urmatoarele simptome: nu sta la relanti, flucteaza intre 1000 rpm si 500 rpm. La accelerari si franari moare motorul daca nu esti atent si nu lasi ambreiajul repede. Check engine aprins pe bord. La investigare pe OBD da misfire pe cilindri aleator si in secvente diferite. Tin sa precizez ca fostul proprietar a scghimbat de max 2000 km bujiile si fisele cu unele BOSCH (~25lei /buc)

intrebare:

se poate sa fie injectoarele duse/colmatate avand in vedere ca masina a rulat si pe gaz ?
se poate ca bujiile sa nu fie ok?
se poate ca sa fie problema de la EGR/motoras pas cu pas sau bobinele de inductie ?

cand o trec pe gaz moare instantaneu - aici urmeza sa verific daca sunt filtrele schimbate sau nu ..... nu am apucat inca.

pe mine ma intereseaza sa mearga pe benzina bine ca abia apoi sa ma pot ocupa de instalatia de gaz daca va mai fi nevoie.

masina are motor 1.3 - 67KW si 172.000 KM

of topic: ecranul computerului de bord era defect asa ca am achizitionat altul din dezmembrari. Functioneaza perfect mai putin parte de AVG fuel consumption .... aveti idee de ce? - poate fi legat de problemele de mai sus ?

Thx,
Nick
  • Mazda 6 2.3 GG 2003 si Suzuki Swift 1.3 2007
Have fun under the Moonlight !
 

Offline bogdi12001

Re: Swift 1.3 2005/6 - Probleme relanti sau motor
« Răspuns #1 : 15.Oct.2018, 11:26:40 p.m. »
Vezi sa nu traga aer fals pe undeva.
  • Honda Stream, Renult Megane 4, Renault Clio 2
 

Offline smiley

Re: Swift 1.3 2005/6 - Probleme relanti sau motor
« Răspuns #2 : 23.Oct.2018, 01:05:11 p.m. »
As raspunde cu Da la toate intrebarile tale, dar cel mai probabil ar fi problema la bobina de inductie, sa o schimbi si poate iti rezolva missfire. De la missfire pe 1 sau mai ales 2 cilindri e clar ca motorul tau se chinuie sa-si mentina turatia constanta.

Ar mai fi bine sa faci si un test de compresie si cu ocazia asta se poate verifica si starea bujiilor / distanta dintre electrod si masa sa fie ok.

PS: Nu as crede ca o masina cu GPL are doar 172000 km...

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP