1. Scoti mufa cu 3 fire de merge la oginda, notezi care sunt firele corespondente in mufa de merge inspre masina).
2. pui multimetru sa masoare tensiune continua, cap de scara 20V sau prima treapta mai mare de 15V pe care o ai
3. infigi / cumva faci contact electric intre fiecare din aceste 3 fire, luate cate doua, si sondele multimetrului, pana stabilesti care e firul de masa.
4. incepi sa umbli pe la semnalizare / actionare pozitie oglinda si stabilesti care e masa din cele 3 fire (pe ghicite as zice ca e firul alb din cele 3 din mufa oglinzii, vezi care corespunde la mufa dinspre masina).
3 + 4 varianta: poti comuta mutimetrul pe functia de verificare continuitate si testezi pe rand continuitatea intre cele 3 fire si caroserie (gasesti o portiune nevopsita). Daca tiuie multimetrul ai continuitate; acela e firul de masa.
5. masori intre fiecare din cele doua fire neconectate si masa in timp ce actionezi degivrarea.
Asa ai facut, nu ?