Da, la un moment dat începe sa bata si sa troncane (la cap).
Ca tot veni vorba de minusuri, la Vitara mea eu n-am gasit deranjante decât calitatea tablei (conservele de peste fabricate prin tarile baltice par facute dintr-o tabla mai groasa decât cea a masinii) si plasticaraia care mai ales la portbagaj e jenanta.
Ca acolo bagi tot felul de chestii mai hard - se zgârie si deformeaza extrem de usor.
Cutia de viteze a agatat la început în treapta I si II, dar acuma dupa 2 ani se pare ca s-a mai lasat - sau m-am priceput eu sa o gâdil mai usor.
PS: la câti bani am dat pe ea nici n-am pretentii prea mari, am un coleg care cu 13000 de euro si-a luat Q5 SH si un sfert din posesia masinii si-a petrecut-o deja prin service. Eu am dat 14k si ceva iar în afara de revizii (una cu emotii) n-am avut absolut nici o problema...
PS2: ca plusuri, eu as sublinia faptul ca investind un 2-3000 de euro fata de dotarile de baza poti face o masina super din orice model Suzuki.
O insonorizare (pentru pretentiosi), niste jante cu ET mai mic (sau distantiere) + gume mai late care sa mareasca stabilitatea, niste arcuri MAD care sa o înalte câtiva cm, un scut metalic, alte accesorii de tuning pot face din Suzuki o masina ideala.
La un pret mai mult decât decent fata de alte modele care se vând acuma pe piata.