Autor Subiect: Garanții, revizii, promoții service  (Citit de 3704 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #30 : 22.Iun.2018, 07:54:01 p.m. »
Atat timp cat "calendarul" reviziilor dat de producator indica in mod clar si fara echivoc ca se face schimbul la a doua revizie sunt doua variante: mecanicii de acolo nu au fost pusi la curent cu ce operatiuni trebuie facute (putin probabil) sau mecanicii respectivi sunt mult mai destepti ca inginerii Suzuki care nu au absolvit cursurile "lasa mah ca merge asa" si nici cele "la Dacia mea nu l-am schimbat in 10 ani".

Pana la urma e decizia clientului si fiecare alege cum crede de cuviinta.

Totusi, pentru cei care nu au curiozitatea sa citeasca manualul si se bazeaza exclusiv pe informatiile primite de la service-ul de reprezentanta mi se pare incorect (ca sa ma exprim bland) un astfel de raspuns.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline ...

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #31 : 22.Iun.2018, 08:08:30 p.m. »
Nu mecanicii sunt vinovați, ci responsabilii cu recepția mașinilor în service, ei duc mecanicilor piesele de schimb și le dictează ce să facă. Iar cei de la Suzuki nu sunt inteligenți, ci șmecheri. Vând mașini ieftine, cu piese scumpe...

Eu prefer, totuși, varianta cu Dacia de 11 ani având  neschimbate bujiile originale, discurile de frână, uleiul din cutia de viteze și lichidul de frână. Și ITP luat pe bune.
 

Offline enicky

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #32 : 22.Iun.2018, 09:13:59 p.m. »
Si ca sa nu zici ca sunt beat rau, iti spun si pagina: 7-6. :)
  Pentru cine are curiozitatea sa deschida manualul. :)
 Se mai intampla sa fie si Dacii bune, nu zic, dar daca se intampla sa se opreasca motorul(masina de 5ani) la semafor(numai la relanti) si vreo 3 service-uri sa nu-i dea de cap, ce faci? Cat despre pretul piselor de dacie, mai bine sa n-ai nevoie.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline valmar67

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #33 : 22.Iun.2018, 09:46:22 p.m. »
Referitor la schimbul anumitor consumabile, la orice producător este o diferență mare între cartea tehnica a mașinii și manualul de service. Fiindca producătorul își scoate banul din reviziile astea, la fel și service-ul autorizat. Chiar ma mir ca nici mie, la 60000 km și 2 ani nu mi-a fost schimbat lichidul de frână. Vorbesc de Expocar Constanța.
La Service-ul Fiat, cu mașina anterioara, mi-a fost schimbata distribuția la vreo 30000 km, dar aveam 2 ani cu respectiva masina. Mai târziu, după ce am găsit manualul de service am văzut ca distribuția se schimba la 150000 km, km, nu la 60000 sau 2 ani.
Dacă cineva poate sa facă rost de manualul de service la Vitara 2015, poate vedem acolo care este realitatea. Cert este ca la Fiat-ul precedent nu am avut probleme cu sistemul de frânare, iar pompa de frână am schimbat-o după 200000 km, o data cu lichidul de frână.
  • Vitara passion 1,6 benzina,MT, Allgrip, Horizon Orange Metallic / Cosmic Black Pearl Metallic
 

Offline enicky

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #34 : 22.Iun.2018, 10:12:43 p.m. »
  Personal nu vad de ce ar fi diferenta ! Daca esti un client documentat si ai citit manualul, tu doresti ca acesta sa se repecte, nu? Situatie in care producatorul, daca cele doua carti sunt diferite, si-ar marca autogol, deoarece ambele sunt eliberate de el. Eu clientul vreau sa repect manualul/graficele de verificari/inlocuiri, situatie in care daca observ ca service-ul face alta lucrare, evident ca ma opun !! Si evident, intemeiat !
  Faptul ca un service schimba si altul nu, lichidul de frana, eu n-o pot pune decat pe seama proastei instruiri(de fapt neinstruirea) a personalului, confirmandu-mi-se astfel presupunerea ca acestia n-au facut cursuri de specializare. Cursuri care ar fi facut o mica gaura in bugetul cuiva si cred eu , chiar al dealer-ilor. Mai ales ca acestia nu se multumesc cu 1-2 modele de masini, acum au chiar 4-5.

Citat
"mi-au confirmat ca e gratuita daca totusi cumperi ceva"

Probabil alta inventie romaneasca(era si pe vremuri), daca cumperi unu d-asta iti dau p-asta gratis sau la juma' de pret.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Garanții, revizii, promoții service
« Răspuns #35 : 22.Iun.2018, 10:15:28 p.m. »
La cele 3-4 actiuni similare la care-am fost la Autonet pana acum, nu m-a obligat nimeni sa cumpar nimic. Mi-au gasit un bec de pozitie si unul de numar arse, mi-au zis ca placutele de frana mai tin 4000 km, au completat lichidul de racire, etc. Daca a fost sa cumpar sau sa schimb ceva la sfatul lor, a fost doar decizia mea neconditionata.
Astazi am fost in service si am intrebat la receptie de promotie (aici nu mai vorbisem cu ei inainte) si, intr-adevar,. mi-au confirmat ca e gratuita daca totusi cumperi ceva  :) (un lichid de parbriz, un stergator, un ulei...). Mi-au dat de inteles ca nu prea le convine (cum au facut si cei de la Nissan): ca nu stiu ce e cu decontarea, ca ia prea mult timp...
A, si mi-au confirmat ca ei trec inspectia caroseriei in carnetul de garantie cu ocazia reviziilor.