Autor Subiect: Sfaturi utile  (Citit de 24418 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Sfaturi utile
« Răspuns #130 : 20.Nov.2020, 12:27:25 a.m. »
Sorry, dar eu din lista aia de 100 nu vad Samsung pe nicaieri, iar 3G sunt o treime - majoritatea marci de cacao (2G RDS nu mai accepta).
Nu cred ca respectivul m-a mintit, cel mai probabil tot pentru ceva conformitate cu CE i-au refuzat eliberarea coletului.
Mai sunt si din astia care le conecteaza la centuri de TNT si e mai simplu sa le interzica..
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Sfaturi utile
« Răspuns #131 : 20.Nov.2020, 12:28:58 a.m. »
Alde Nokia sunt prin obor cu duiumul, 6110 parca. Ținea bateria parcă 2 săptămâni. Numai ca sunt uzate sigur bateriile și alta noua nu știu dacă mai găsești
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline enicky

Re: Sfaturi utile
« Răspuns #132 : 26.Nov.2021, 09:29:30 p.m. »
      Ce este si de ce apare praful de frana?

Sistemul de franare al unei masini nu este foarte complicat. Doua placute de frana sunt situate pe fiecare disc si apasa pe acesta. In urma frecarii dintre ele automobilul se opreste.

In aceasta actiune materialul din care sunt realizate se subtiaza producand un praf fin. Acest praf rezultat din frecarea celor doua componente este praful de frana.

Deoarce in placutele de frana exista mai mult de 30% component metallic iar discul de frana este asemanator ca si compozitie, micile bucati de metal rezultate din frecare se incarca electrostatic si au tendinta de a se lipi de jantele masinii.

Chiar daca pe piata de piese auto exista placute de frana fara metal in compozitie, fiind realizate din Kevlar, la achizitionarea unor asemenea placute ( scumpe ca pret ) trebuie sa luam in considerare si schimbarea discurilor de frana pentru ca cele clasice se vor uza extreme de repede. Duritatea placutelor de Kevlar distrugand oarecum discul clasic.

De ce trebuie sa curatam praful de frana?
Praful de frana nu este greu de curatat. Atunci cand duci automobilul la spalatorie sau atunci cand il cureti acasa. Microscopicele bucatele de metal ce formeaza acest praf pot coroda si distruge jantele altfel in stare buna.

Exista solutii special pentru curatarea jantelor in comert si iti este necesar doar aceasta solutie, un timp scurt, un burette obisnuit si drag de masina. Pune Solutia pe jante, lasa cateva minute sa actioneze, clateste cu apa si apoi sterge cu buretele. Simplu, nu?

Ai grija insa sa nu faci acest lucru cand masina este incinsa pentru ca risti sa uzi franele incinse si astfel sa le deteriorezi.

sursa: dailydriven.ro
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Hoinar

Offline Hoinar

Re: Sfaturi utile
« Răspuns #133 : 27.Nov.2021, 06:10:28 a.m. »
Daca jentile sunt intretinte regulat ( curatate ) cu o astfel de solutie nici nu trebuie frecate. Odata cam la 2-3 luni, te duci dimineata la prima ora, fara sa franezi prea mult, ca sa nu incalzesti franele, la spalatoria de langa tine, dai cu spray de curatat jantele ( recomand Sonax ), lasi cateva minute si apoi speli masina normal si insisti la clatire pe jante.
Problem fix  ;)
  • Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2021 Passion, Suzuki Grand Vitara 3, 2L benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
 

Offline enicky

Re: Sfaturi utile
« Răspuns #134 : 27.Nov.2021, 10:58:18 p.m. »
  @Hoinar, sunt cetateni care spala masina inainte de concediu(vara), prin toamna(inainte de inghet) si pe la Paste(primavara), iar "alifia" de curatat jante nu se da gratis cand faci plinul, asa ca.... :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip