Autor Subiect: Troliu Jimny  (Citit de 4053 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline fmfmfmfm

Troliu Jimny
« : 01.Iul.2016, 08:59:48 a.m. »
După aproape 6 luni de când îl am pe Jimny, sunt foarte încântat de mașinuță și mai ales de ce poate. Am luat la pas aproape toate drumurile forestiere din Azuga, Predeal, Săcele și mă declar încântat pe unde poți ajunge cu ea să admiri peisajele. Nu i-am adus vreo îmbunătățire extra, pentru că nu stau roz cu banii, însă ieri a trebuit să mă întorc de pe un drum în momentul în care am dat de un super noroi cu o super baltă. Cum eram singura mașină, neavând vreo gașcă și eram și într-un loc destul de pustiu, fără semnal la telefon, am considerat că este mai înțelept să mă întorc. Aveam în cap ideea unui troliu mai demult, însă după întâmplarea de ieri parcă m-am convins singur că este bine să îl ai pe mașină. La o căutare simplă pe net am văzut că sunt de la 1000 lei la infinit, însă nu știu ce să aleg și pentru asta v-aș cere sfatul. Având în vedere că nu sunt un împătimit de off-road și că va fi utilizat doar ocazional (probabil), voia să cer un sfat despre un troliu pe la 1500 lei, doar prețul de achiziție, fără montaj.
  • jimny
 

Offline koais

Re: Troliu Jimny
« Răspuns #1 : 04.Iul.2016, 11:47:27 a.m. »
Salutare!

Am avut Warn pe un Pajero, Superwinch pe un patrol, T-Max pe un samurai si acum am Dragon-winch pe un Jimny.
Impresia e ca, atat cat dai, atata face. Warn-ul a fost cel mai bun, avea vre-o 15 ani cand l-am luat eu si dupa o revizie, mergea exceptional. Superwinch-ul e aproape lafel ca fi performante.

Produsele pe care le-am avut se afla in gama entry-level, cu o putere intr 9600 si 12000 lbs. Toate produsle de pe piata, din aceasta gama de pret sunt produse in China. Unele mai bine, altele mai prost. In afara de cele pe care le-am avut si poate Ironman, restul, inclusiv cel care il am acum, Dragon, sunt de o calitate slaba si reprezinta o loterie maxima. Adica, am prieteni care au o chinezarie no name ca si mine si merg troliile fara nici un fel de problema, dar cunosc si exemple care au returnat produsele de cateva ori in garantie.

Garantia pentru troliile no-name este deseori greu onorabila, adica, ba trebuie sa astepti pentru piesa defecta cu lunile, ba nu prea exista in realitate.

Sfatul meu, pentru bugetul de 1500 este sa mai strangi din....portofel si ia-ti un T-max macar, par ca ar fi incropite mai bine. Un T-max de 6500 lbs pentru ce ai tu nevoie e suficient. Adica ~400 eur cu TVA. E un troliu cinstit.
Personal, as cauta un warn sau superwinch pe e-bay SH. Sau chiar la noi daca il poti verifica pe masina donatoare inainte sa il iei. Va fi mai bun decat oricare din alternative noi.

Jimny este o masina usoara si acesta este cel mai important avantaj in teren. Incearca pe cat posibil sa il pastrezi!
In sensul asta, iti recomand sa cumperi plasma, nu cablu si fanta de aluminiu, nu role.
O sa-ti mai trebuiasca si o placa de troliu, care iti recomand sa o cumperi si sa o instalezi la un service cu experienta. Atentie! Placa de troliu nu se sudeaza de sasiu! se fixeaza in suruburi.

Daca vrei sa povestim mai multe, suna-ma. 0723575776.
 
The following users thanked this post: fmfmfmfm

Offline fmfmfmfm

Re: Troliu Jimny
« Răspuns #2 : 14.Iul.2016, 09:36:32 a.m. »
Mulțumesc mult de răspuns, chiar m-a scos din ceață. O să vă țin la curent cu mersul lucrurilor.
  • jimny
 

Offline fmfmfmfm

Re: Troliu Jimny
« Răspuns #3 : 18.Feb.2017, 11:08:39 a.m. »
Până la urmă mi-am cumpărat un Lift Winch de 6000lbs care înțeleg că e ceva chinezesc peste alte chinezării de pe piață, din punct de vedere calitativ. Din ce am înțeles, nu există un suport dedicat pe piață pentru Jimny la un preț decent, iar cel universal trebuie modificat serios. Prin urmare, dacă tot este de muncă, m-am decis să-l fac singur pornind și de la experiența altora, experiență găsită pe internet. Până să dau jos bara, vreau să vă întreb cam care este distanța aproximativă dintre lonjeroane, ca să știu cam ce table trebuie să-mi procur, nu vreau să folosesc table sudate din motive stupide cum ar fi lungimea insuficientă. Referitor la grosimea tablei utilizate, eu mă gândeam la 5-6mm (atât pare grosimea celor universale). Referitor la cablurile dintre cutia de comandă și troliu sunt exagerat de scurte (sunt gândite să stea pe troliu - așa sunt prinderile de pe cutie), le-aș schimba cu unele mai lungi ca să pot monta cutia la interior. 
Tot referitor la lonjeroane (n-am demontat încă, am doar o idee vagă cam cum arată din pozele altora), au ceva găuri prevăzute din fabrică pentru eventuale accesorii de acest gen, sau trebuiesc găurite de mine? O altă problemă pe care o întrevăd este accesul la ambreiajul troliului, în caz că acesta rămâne complet sub bara de plastic, mă gândesc eventual să-i fac o prelungire a axului manetei astfel încât să iasă doar axul prin bară.
Aștept cu interes orice părere sau sugestie.
  • jimny