Autor Subiect: Curatare clapeta de acceleratie si EGR  (Citit de 11254 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline fireburn

Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #20 : 18.Oct.2017, 10:09:52 a.m. »
@silvassd, ma bucur ca ai rezolvat.
Au mai fost cateva SX4 cu probleme din cauza gazului/instalatiei de gaz.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline Bernard

Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #21 : 21.Ian.2023, 10:56:15 a.m. »
Eu am gpl montat la 175 mii km primi 8000 k minunat dupacare probleme...mis fire inlocuit o obina si bujii.
A mers ok vreo 2000 km acum iar face.
Merg sa vad ce mai are...o sa pun tester delphi apoi sa vad la.bujii care nu fac serviciu.
Mai citeam ca si egr ar fi vinovat...
Siptomele. Sunt camerge in 3 atat pegaz cat si pe benzina
Asta cu supapapele ma ingrujoreaza rau.
Probabilam sai pun kitul de flashlube.
  • Sx4 4x4 1.6 EYB 2009 GPL
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #22 : 21.Ian.2023, 11:13:43 a.m. »
Verifica jocul la tacheti în primul rand și după aceea dacă problema persista verifici și celelalte componente
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #23 : 21.Ian.2023, 12:31:43 p.m. »
Eu am gpl montat la 175 mii km primi 8000 k minunat dupacare probleme...mis fire inlocuit o obina si bujii.
A mers ok vreo 2000 km acum iar face.
Merg sa vad ce mai are...o sa pun tester delphi apoi sa vad la.bujii care nu fac serviciu.
Mai citeam ca si egr ar fi vinovat...
Siptomele. Sunt camerge in 3 atat pegaz cat si pe benzina
Asta cu supapapele ma ingrujoreaza rau.
Probabilam sai pun kitul de flashlube.

Si sa mai verifici si sa corectezi ortografia. Se intelege greu ce vrei sa comunici. (sectiunea 2 din Regulament)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: Bernard

Offline Bernard

Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #24 : 21.Ian.2023, 07:58:15 p.m. »
Azi,am curatat clapeta si Egr,nu au fost depuneri.
Am demontat bujiile care au fost achimbate in urma cu aproximativ 2000km,curate,cel putin doua dintre ele erau ca noi,iar celelalte doua aveau ceramica putin portocalie,dar nu erau afumate.
Tot acum 2000 km am schimbat si o bobina dupa care  a functionat foarte bine.
Acum suspectez fisele si cea de-a doua bobina,am pornit motorul cu filtrul dat jos sa am vizibilitate la bujii,auzem rareori un pacanit,nu am vazut pe unde pierdea curent,dar preventiv am comandat fisele si cea de-a doua bobina.
Marti-miercuri sper sa am timp sa le montez.
Am pus testerul Delphi si nu am gasit nici o eroare.
Revin cu update la post dupa inlocuirea componentelor.
  • Sx4 4x4 1.6 EYB 2009 GPL
 
The following users thanked this post: NicNic

Online ntire2000

Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #25 : 21.Ian.2023, 10:46:12 p.m. »
Bobinele de regula se schimba concomitent, deoarece una noua functioneaza la alti parametrii decât una cu uzura (în cazul tau peste 14 ani).
Similar ca si la amortizoare, schimbi pe o parte, musai sa-l schimbi si pe partea cealalta....
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Bernard

Re: Curatare clapeta de acceleratie si EGR
« Răspuns #26 : 18.Feb.2023, 06:26:01 p.m. »
Am inlocuit tot ce tine de aprindere,am verificat si senzorul de al axa cu came,este curat nu are pilitura.
Problema persista pe gpl este neplacut,da rateuri cand demarez,pana pe la 2000/rpm,pe benzina merge mai bine,rateurile sunt foarte rare.
Este un posesor cu aceelasi cod de motor,care spune ca a rezolvat problema inlocuind aprinderea cu NGK si Beru,nu am vorbit personal cu el,l-a contactat de la un service Gpl unfe am fost la o alta constatare si le-a spus ca a rezolvat problema fara sa desfaca motorul.
Eu tind sa cred ca tot supapele sau saibele de reglaj sunt uzate,nu am facut nici o verificare a saibelor de la axele cu came in cei 180.000 km,maine merg la un service axat pe Suzuki sa vad ce constatare imi fac.
  • Sx4 4x4 1.6 EYB 2009 GPL