0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Referitor la comparatia cu 1.6T, trebuie tinut cont si de faptul ca - pana in momentul in care intra turbina - motoarele se misca ca normal-aspirate - si cum 1.6 mai mare decat 1.4 posibil de acolo sa fie perceptia de diferenta (desi n-ar trebui sa fie prea mare aceasta diferenta).
Pai cam da : in ce treapta de viteza erai ?? ca e f. important !! Momentul de "asteptare" a fost pana s-a corelat viteza masinii cu treapta, dupa ce a trecut de acel moment a inceput sa "zboare"
Iar 1,4 mi s-a parut mai puternic decat 1,6.(la drive test 1km). Iar faza cu apasat brusc la podea o vedem prin filme, in realitate eu n-am apasat niciodata asa si cred ca nici tu.
Momentul de "lag" posibil sa fie caracteristic versiunii avand cutie automata.Presupun ca versiunea care are cutie cutie manuala nu are acel lag.
Pe langa turbo-lag, acceleratia este electronica. ECU analizeaza cerinta de cuplu si da drumul la herghelie atat cat considera adecvat. Cred ca daca ti-ar ar dezvolta subit cuplu maxim la 1500rpm ai ovaliza cilindrii cat ai zice suzuki vitara turbo ssssssssss (destul de repede).
Nu este deloc indicat sa o accelerezi puternic la turatie asa mica, mai bine retrogradezi 1-2 trepte si o turezi.
.....Daca sunt la drive test incerc tot felul de situatii, sa vad comportamentul masinii. La Tucson am incercat aceleasi chestii, ....