Autor Subiect: Contact uitat cu motorul oprit  (Citit de 2578 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline katalanu

Contact uitat cu motorul oprit
« : 14.Apr.2018, 06:21:01 p.m. »
Salutare,
Am uitat contactul pus (cu martorii aprinsi) si cu motorul oprit timp de vreo ora si jumatate  :-S A pornit in mod normal masina apoi fara nici un semn de defectiune. Exista vreun risc pe viitor? Scuze, dar sunt total atehnic... m-as fi asteptat sa se descarce bateria...altceva rau se mai poate intampla? Citisem ceva de bobina ca s-ar putea arde...dar nu stiu daca e cazul la aceasta masina. E 1.6 benzina. Mersi!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Contact uitat cu motorul oprit
« Răspuns #1 : 14.Apr.2018, 06:30:05 p.m. »
Despre ce bobină ar fi vorba? Doar de curiozitate întreb.

În rest... Why worry?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Contact uitat cu motorul oprit
« Răspuns #2 : 14.Apr.2018, 08:02:45 p.m. »
Cred ca e vorba de asta din poză.

Offline Ruhestand

Re: Contact uitat cu motorul oprit
« Răspuns #3 : 14.Apr.2018, 09:39:42 p.m. »
singura problema e ca se consuma bateria (daca ai consumatori porniti gen radio, faruri...) fara sa incarce si te poti trezi ca nu mai ai curent sa pornesti masina. iei curent de la altcineva si apoi se incarca la loc in timp ce mergi.
evident poti sa ajungi la situatia de mai sus doar daca bateria are deja cativa ani...una mai noua nu se descarca atat de usor.
  • Suzuki Vitara S
 

Offline enicky

Re: Contact uitat cu motorul oprit
« Răspuns #4 : 14.Apr.2018, 09:59:20 p.m. »
  Este vorba de bobina de inductie . Pe vremea Daciei daca ar fi stat contactul pus atata timp, probabil ca s-ar fi ars, dar acum se pare ca sunt altfel construite.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Contact uitat cu motorul oprit
« Răspuns #5 : 15.Apr.2018, 05:16:15 p.m. »
Noh! Fie vorba intre noi, știam la ce face referire colegul, dar făceam pe niznaiul...

La motoarele astea moderne, cu injecție controlată electronic, cred că putem să nu ne mai punem problema defectării respectivelor bobine în caz de ținem mai mult contactul pus, nu?

Mai degrabă m-aș îngrijora de baterie...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise