Autor Subiect: kit de inaltare sau body lift?  (Citit de 4476 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristian.cojocaru

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
    • bucuresti
kit de inaltare sau body lift?
« : 03.Apr.2016, 08:53:40 p.m. »
Dragilor,

nu reusesc sa imi dau sema care este diferenta dintre un kit de inaltare si un body lift. Stiu sigur ca e vorba de doua chestii diferite, dar nu pot sa imi dau seama ce face fiecare si ce ar fi mai bine sa folosesc pentru a-mi inalta vitara cu cca 5 cm.

multumesc pentru explicatii.

cristian
  • Vitara JLX 1991
 

Offline Leutz

Re: kit de inaltare sau body lift?
« Răspuns #1 : 04.Apr.2016, 03:20:19 a.m. »
Din cate stiu eu, masinile cu sasiu separat se pot inalta:
1) corpul/caroseria masinii (body) fata de sasiu (chasis) => body lift => ca sa aiba loc roti mai mari
2) sasiul fata de sol/roti => suspension lift (kit de inaltare suspensie) => ca sa creasca garda la sol

Deci pentru o ridicare mega-extra-fabuloasa  :D: se inalta sasiul, se pun roti mari si se inalta caroseria.
Altfel, diverse combinatii ale celor de mai sus se pot face in functie de nevoi.
« Ultima Modificare: 04.Apr.2016, 03:22:21 a.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline migabi

Re: kit de inaltare sau body lift?
« Răspuns #2 : 04.Apr.2016, 09:14:07 a.m. »
Intereseaza-te mai intai daca produsul pe care il cumperi contine si piese pt corectia geometriei, altfel o sa mai faci o achizitie separata.
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline shpeedy

Re: kit de inaltare sau body lift?
« Răspuns #3 : 04.Apr.2016, 09:26:13 a.m. »
Asta depinde de cat de mult se decide sa se inalte masina - geometria stock suporta un lift de 1inch...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ulise

Re: kit de inaltare sau body lift?
« Răspuns #4 : 21.Iul.2016, 01:11:31 p.m. »
La inaltarea masinii din SL, de regula, este nevoie de suruburi pentru corectarea convergentei rotilor. Dupa inaltare rotile pot sta in 'V'. In situatia data, un set de suruburi, ce asigura prinderea amortizoarelor, in partea de jos( din cele doua seturi) se schimba un un set de suruburi excentrice.  Dupa aceasta operatiune se regleaza  geometria rotilor. In cazul schimbarii amortizoarelor se efectueaza, din nou, reglarea geometriei rotilor.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline ulise

Re: kit de inaltare sau body lift?
« Răspuns #5 : 21.Iul.2016, 01:32:19 p.m. »
Din cate stiu eu, masinile cu sasiu separat se pot inalta:
1) corpul/caroseria masinii (body) fata de sasiu (chasis) => body lift => ca sa aiba loc roti mai mari
2) sasiul fata de sol/roti => suspension lift (kit de inaltare suspensie) => ca sa creasca garda la sol

Deci pentru o ridicare mega-extra-fabuloasa  :D: se inalta sasiul, se pun roti mari si se inalta caroseria.
Altfel, diverse combinatii ale celor de mai sus se pot face in functie de nevoi.

In cazul SL-ului, sasiul se ridica, insa puntile raman la acelasi nivel.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.