Autor Subiect: Bare transversale  (Citit de 14307 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristidav

Re: Bare transversale
« Răspuns #20 : 05.Mai.2015, 10:25:43 p.m. »
Asa e, NicNic, sunt cu stil as putea spune. Dar, la cat am dat noi bani pe ele, isi fac treaba f bine. Ptmine, zgomotul e in avantaj. Ma tine pe la viteza maxima 100-110 :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline NicNic

Re: Bare transversale
« Răspuns #21 : 05.Mai.2015, 10:58:39 p.m. »
Corect, isi fac treaba cu prisosinta. Si chiar sunt un best-buy la cat am dat pe ele!
Insa am remarcat ca pot fi unele si mai "cu stil" ...  :)
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Leutz

Re: Bare transversale
« Răspuns #22 : 06.Mai.2015, 02:23:29 a.m. »
Sunt accesorii Suzuki SX4, originale. Insa le-am luat de la dezmembrari  :D, altfel nu ma bagam sa dau ... multe sute de dolari pe ele.

Sunt ponosite rau, dar isi indeplinesc functia principala; ... si achizitia lor a fost cu cantec, ca tot ce e legat de masini de cand am ajuns in Aus  :D. Cred ca au astia ceva cu mine. Dar revin cu povestea   :-)) ceva mai incolo. Tre' sa fug la munci acu'
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline ulise

Re: Bare transversale
« Răspuns #23 : 06.Mai.2015, 10:46:53 p.m. »
Iata-le si p-ale mele. Le am de vre-o 2 luni, da' n-am avut timp sa pun pozele.

Barele sunt extraordinare. Zgomot ca si inexistent  :good:. Merg cu ele in permanenta de cand le-am luat si nu se simte nici la comfort (acustic) nici la consum. Gasisem la un moment dat si un studiu detaliat despre designul asta ... cu avantajele si dezavantajele lui. Avantajele sunt evidente.

Dezavantajele:
- suporta greutate relativ redusa (oricum mai mult decat imi e necesar).
- sunt foarte aproape de plafon, deci forma obiectelor carate trbuie sa fie ... corespunzatoare. De exemplu, pot sa pun caiacul meu, dar pe al unui prieten nu (pentru ca forma lui e de asa natura incat atinge plafonul masinii). De asemenea, am cumparat o antena de lungime redusa, pe care o puneam cand aveam caiacul pe bare normale. Acum, fiindca barca sta foarte jos, nici antena mica nu mai merge ... trebuie sa merg fara antena.



Salut.
Interesante.
Imi poti spune, rogu-te, cum se fixeaza si daca is ajustabile?
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline Leutz

Re: Bare transversale
« Răspuns #24 : 07.Mai.2015, 04:57:45 a.m. »
Uite aici un link catre un producator din sfanta China  :D.

Sunt toate detaliile, inclusiv pretul care ... e super daca s-ar gasi pe forum suficienti cumparatori pentru un group-buy. Pentru lamuriri atasez o poza cu explicatii provenind din experienta "reala".

Ajustarea se poate face doar in sensul lungirii barelor (lucru evident), insa alungirea in conditii de siguranta si fiabilitate este foarte mica. Doar cat sa acopere diferenta de latime ... intre fata si spatele plafonului, la ACEEASI masina. Se pot alungi si ceva mai mult; capatul de plastic permite, insa ... nu arata incurajator deloc; se simte la mana cum plasticul nu tine prea bine bara. Deci una peste alta ... trebuie comandate cele la care lungimea barei se potriveste fix la masina/modelul in cauza.

La ale mele bara dinspre spatele plafonului sta fix la lungimea minima a ansamblului, iar cea din fata fixa la lungimea maxima (in conditii de siguranta).

  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline lucky62

Re: Bare transversale
« Răspuns #25 : 15.Mai.2015, 12:54:59 p.m. »
Hai să nu ne pierdem în amănunte... să rămânem la subiect...

din cate stiu, termenul corect pt. pluralul de la bara este BARE ! o fi insa gresit, eu am terminat liceul prin 1981...
vis a vis de consum, acest deflector s-a dovedit util : consumul pe 190 km parcursi cu rulota a fost de 8.1 l/100...fata de 9.7 fara deflector. acelasi traseu, bineinteles ! si un alt major beneficiu ar fi ca nu mai preseaza aerul in panoul frontal al rulotei. dar ma rog, astea sunt deja detalii neimportante pentru cei fara rulota...
« Ultima Modificare: 15.Mai.2015, 01:08:40 p.m. de lucky62 »
Nu repeta aceeasi prostie de mai multe ori ! Sunt multe alte prostii noi de facut !
 

Offline cristidav

Re: Bare transversale
« Răspuns #26 : 15.Mai.2015, 03:30:12 p.m. »
Lucky, nu cred ca a pus cineva la indoiala faptul ca ar fi util pentru posesorii de rulota. Noi (presupun si ceilalti colegi) ne-am speriat ca e un accesoriu de tunning.
Daca diferenta de consum e intradevat atat cat ai spus, atunci deflectorul e mai mult decat supereficient :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Laurentiu

Re: Bare transversale
« Răspuns #27 : 15.Mai.2015, 04:54:02 p.m. »
termenul corect pt. pluralul de la bara este BARE ! o fi insa gresit, eu am terminat liceul prin 1981...
Atentie! Atingindu-te de limba romana, intri pe un teren minat si vei calca pe shtaif citiva colegi cu "greutate".  ;)
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Bare transversale
« Răspuns #28 : 15.Mai.2015, 07:46:23 p.m. »
din cate stiu, termenul....................

Vezi, exact ce ziceam. :) Nu am spus-o cu răutate, dar simt deja cum merg treburile. S-au adăugat încă trei posturi pe acest topic, inclusiv acesta al meu, care sunt paralele cu subiectul discuției.
« Ultima Modificare: 15.Mai.2015, 07:51:51 p.m. de rexkrokiDAU »
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Bare transversale
« Răspuns #29 : 15.Mai.2015, 07:53:14 p.m. »
Ca si barele de altfel. Hai sa revenim la "oile" topicului...
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice