A 4a oara e cu noroc:
@gabineg ms, a fost! Am actualizat si profilul
Prima impresie: total alta treaba, un HU bun e o modificare ce-si merita banii!
Cu egalizatorul pe flat, cu loudness activat (are grija sa existe bas si inalte si la volum mic-e o functie ce nu trebuie sa lipseasca),
cu boxele stock se aude mult mai bine, atat calitativ cat si ca volum!
Rama adaptoare (masca) e de calitate: se prinde bine in bord si culoarea e ca cea a plasticului cu aerisitoare, de deasupra.
Airbagul si scoica de la volan sunt nitel mai inchise.
HU trebuie tras cu simt de raspundere. Mie mi-a iesit intai fata (2 cleme interne rupte), apoi restul. Daca are cineva uz pt HU original, PM!
Japonezii au gandit sa nu fie plastic pe plastic, au pus izolier textil pe cleme, sa nu existe surse de soricei
Le-am recuperat cu atentie si le-am transferat pe rama adaptoare, inainte de montare.
Atentie ca exista niste 'braduleti' albi, de cuplare la unele cleme (si la toate de la scoica volanului)!
La extragere, raman care unde. Trebuie puse intai toate pe masca, dupa care se introduce in bord.
Daca nu...'braduletii' vor fi impinsi in spatele bordului si cad cine stie unde. Eu am pierdut unul de la scoica si m-am chinuit sa recuperez multi.
As fi pus HU jos, insa se sprijina de 'gaura' aia. O sa vad mai incolo daca se poate face ceva...
Instalatia electrica a masinii e impresionant de bine facuta. Firele de la HU par subtiri, insa nu am sesizat sa scada tensiunea nici la volum maxim.
Daca tot am lucrat p-acolo, pus un voltmetru, temporar, sa vad ce stie masina.
Mufa adaptoare are firele mai groase decat cele ale masinii, chiar impresionant pt 13 lei.
Urmeaza un Subwoofer micut, la 50W.
Stie cineva un circuit la care pot lega inca 5A?
Cum aasina are 3 panouri de sigurante, am de studiat ce au gandit japonezii si ce pot utiliza