Autor Subiect: Modificari  (Citit de 1140 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Robisibiu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
  • Gen: Bărbat
    • Sibiu
Modificari
« : 12.Dec.2019, 09:46:05 a.m. »
Buna ziua ,
Am un Suzuki Swift sport 1.6 16v 125 cp din 2007
Am schimbat filtru aer original cu unul sport.si întâmpin o problemă.
La pornire am fluctuații de turație
Parca a scăzut puterea până în 2800 de ture la mașină ( nu mai trage așa agresiv
.
Unde găsesc o piese pt adaptare la filtru sport ( cea pe care se prinde senzorul)  in prezent am o improvizație acolo și presupun că de acolo e problema.
2.
Am nevoie de sfaturi in ceea ce privește un remap( recomandări unde și de care)
3.
Ce tip de suspensie sport reglabila pentru asfalt recomandați.
  • Suzuki Swift sport
 

Offline shpeedy

Re: Modificari
« Răspuns #1 : 12.Dec.2019, 09:56:53 a.m. »
Tu ai schimbat doar filtrul (elementul filtrant after-market) sau intregul ansamblu de admisie (eventual inlocuit cu filtru conic sau un CAI)?! Ca daca ai scos si MAF-ul din ecuatie exista riscul ca aia sa fie cauza fluctuatiei...

Suntem cativa care ne-am facut remap (ceva mild - imbunatatirea plajei de livrare a cuplului) la motor (pe SX4 cu acelasi M16A pe care-l ai si tu) la Doc de la OBDtuning.ro - suntem multumiti de rezultat.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Robisibiu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
  • Gen: Bărbat
    • Sibiu
Re: Modificari
« Răspuns #2 : 12.Dec.2019, 10:48:45 a.m. »
Maf senzor e pe mașină . Am schimbat tot cu un filtru intank.
  • Suzuki Swift sport
 

Offline Robisibiu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
  • Gen: Bărbat
    • Sibiu
Re: Modificari
« Răspuns #3 : 12.Dec.2019, 11:19:00 a.m. »
Îmi poți da un fbb sau un Nr de telefon sa discutam umpic.pls
  • Suzuki Swift sport
 

Offline shpeedy

Re: Modificari
« Răspuns #4 : 12.Dec.2019, 01:52:03 p.m. »
Nu sunt specialist in domeniu, doar ce m-am mai documentat si eu inainte de a incepe sa mai modific una-alta pe la masina...

Din ce am vazut pe forumul american, cei care si-au scos admisia standard si au recurs la CAI pe ale lor SX4 (2.0 aspirat - J20A/B) cam toti au apelat la un piggyback tune (un modul care trimite catre ECU valori modificate pentru ca acesta sa gestioneze modificarile aduse masinii).

In cazul tau, prin modificarea facuta, inclin sa cred ca - fata de standard - s-a modificat debitul de aer (sau timpii - mai mult aer, mai devreme). Daca ECU nu stie sa gestioneze acest amestec nou, cu mai mult aer si aceeasi cantitate de combustibil ca standard, ma gandesc ca unul dintre efecte ar putea fi instabilitatea turatiei...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X