Nu am toate datele sa inteleg cele doua mesaje de la Cosmote. Cumva se schimba luna si trebuia resetat contorul la convorbiri si traficul de date?
In ceea ce ma priveste, folosesc si eu o cartela de Cosmote. Pot spune ca in comparatie cu alt operator GSM di Romania, cei d ela Cosmote sunt mai inexacti, mai neseriosi , mai imprvizibili in ceea ce priveste regulile pe care ti le prezinta si pe care le aplica ulterior.
De exemplu: primesc cate trei mesaje deodata ca mi se termina creditul, ca perioada de valabilitate este nu stiu pana cand si ca optiunea cu minute se va inchide. Tot atunci mai spun si ca daca voi incarca cu credit suficient, se va reactiva automat optiunea ce era activa ultima data, voi avea un nou termen de valabilitate corespunzator inacarcarii, etc...
Iau un cod de reincarcare, il folosesc cu succes la cartela de Cosmote si ma puc sa telefonez stiind ca am o optiune cu ceva minute, timp d eo luna.
Dupa vreo 6 zile, vreau sa sun si o voce sintetica imi spune ca nu am credit suficient? Bun, nu am credit, dar minutele din optiune?
Abia atunci ma apuc sa verific si constat ca reactivarea automata a optiunii nu a functionat. Iar toate apelurile din ultimile zile au fost taxate la un tarif mult mai mare, convenabil doar operatorului...
In consecinta, trebuie sa casc si ochii si urechile cand solicit ceva de la Cosmote (chiar asa, in mod impersonal, prin dialog cu SMS-uri). Si dupa ce m-am convins ca am cerut ce trebuie si ca mi-au raspuns "OK, vei primi!", este musai sa verific. Nu pot avea incredere in promisiunile lor....
Dar, cu toata aceasta atitudine, nu ma gandesc sa renunt la cartela lor. Am avut multe situatii in care acoperirea oferita de Cosmote suplinea pe cea a operatorului la care am abonamentul de baza.