buna ziua,
am si eu o nedumerire pt cine stie si vrea sa raspunda:
sa zicem ca izolezi portierele cu : 1. pasta izolatoare bituminoasa/cauciucata dublu-triplu strat si 2. folii autoadezive , gen dynamat, pe care le pui generos pe partea exterioara si interioara a portierei- deci acoperi toata portiera ca la carte. amu, sa zicem ca din ....nefericire , in urma unui incident rutier , indoi tabla portierei ; bun , te duci in service si ce variante gasesti acolo ca sa faci reparatia :
- fie nenea tinichigeru da cu chit din belsug de aduce la linie tata tabla si apoi o vopseste si lacuieste , fara sa faca nik la izolatia ta = cazul cel mai fericit.
- fie nenea tinichigeru , s`apuca si cu metode veche de peste 3000 de ani , in cazul punctului 1 . incepe sa dea cu dalta si ciocanu , plus injuraturi moderne de anu 2011 , tot bitumul de pe portiera, sau numai portiunea in care are treaba. dar tot indreptand nenea cu ciocanu , nu creaza oare microfracturi in toata masa aia compacta bituminoasa si ulterior, mergand pe drumurile patriei, a se intelege gropile patriei, nu te apuca un moment cand microfracturile alea cresc, si incep sa se desprinda bucati care iti zornaie ulterior in portiera mai ceva ca un clopot de capra la pascut ?
in cazul punctului 2. , se poate scoate dynamatu de pe fetele usilor cu binisoru , a se citi pistol cu aer cald , si ulterior relipi la loc pe pozitie cu un scotch cu banda dubla ? sau nenea o sa traga o serie mare de "urari de bine" la adresa foitei aleia de aluminiu de captuseste dynamatu ,in timp ce incearca sa il rashpaluiasca de pe portiunea afectata ca sa isi faca loc sa lucreze, fara sa il doara cati bani si timp ai bagat tu in el ca sa iasa sunetu bun ?
amu discutia se paote extinde la toate zonele care se pot izola : capota, cupola , portbagaj, aripi,...
deci , ce variante de unica folosinta avem si ce variante de re-utilizat avem in acest caz ?
va multumesc de raspuns si va doresc drum bun si fara incidente.