Autor Subiect: Vitara FAT BOY  (Citit de 7721 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline RA1977

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Vitara FAT BOY
« : 20.Nov.2014, 07:02:29 a.m. »
Salutare,

Sunt pe cale de a da 2500 euro pe o Vitara din 2007. Masina e in stare buna . Problema e ca nu am făcut un test de drum. La ce trebuie sa fiu atent? Cu 4x4( nu treapta de greu) pe asfalt depășește 40km/h ? Am probat o masina care abia ajungea la 40- Parca trăgea după ea o garnitura de tren.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline miocrl

Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #1 : 20.Nov.2014, 10:27:44 a.m. »
din 2007??

Offline >pexic<

Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #2 : 20.Nov.2014, 11:13:21 a.m. »
Cu 4x4( nu treapta de greu) pe asfalt depășește 40km/h ? Am probat o masina care abia ajungea la 40- Parca trăgea după ea o garnitura de tren.

e normal, asa trebuie sa faca pe "greu"
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline ulise

Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #3 : 20.Nov.2014, 09:25:36 p.m. »
Din 2007 trebuie sa fie Grand Vitara. Aceasta are un ' boton' in bord, care se rasuceste, avand treptele: N, 4H, 4H lock, 4L lock.
Doar pe 'greu' ( 4L) trebe sa mearga incet. Acolo se cupleaza o reductie. Imagineaza-ti pinionul mic de la bicicleta. Acela te ajut asa pornesti, sa te urnesti, dar nu prinzi viteza cu el. Viteza prinzi cu pinionul cel mai mare, insa cu acesta e cam problematic sa pleci din stationare.
Cu 4H lock nu se merge pe asfalt. Daca vrei sa iti explic mai detailat, ma poti suna. E mai mult de scris.




Tel. 0765.192.270
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline RA1977

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Vitara FAT BOY
« Răspuns #4 : 26.Nov.2014, 07:02:21 a.m. »
Am luat-o. Greșeala mea: am scris ca e d-un 2007... Vroiam sa zic 1997. Fata de ce am mai probat pana acum este incomparabil mai buna: nu bate nu fluiera nu țopăie pe sosea. Rugina , ce se poate vedea fara elevator nu este. Urmează sa-i schimb uleiurile , filtrele, bujiile , verificare antigel,cu toate ca fostul proprietar zice ca le-a schimbat. Alte investiții pe termen scurt: taxa de mediu, RAR, cauciucuri iarna sau allseason- cauciucurile au juma' de metru lățime...
Orice sfat/ recomandare ...



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #5 : 26.Nov.2014, 10:38:31 a.m. »
Si nu ne arati si niste poze cu "jucăria"?


Sent from my 
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline cristidav

Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #6 : 26.Nov.2014, 11:25:20 a.m. »
Deja eram pregatit si eu sa am aceeasi reactie ca Miocrl :) Din 2007, la 2500 eur, trebuia sa fugi de ea mancand pamantul :)

S-o folosesti sanatos !
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline RA1977

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #7 : 26.Nov.2014, 05:49:21 p.m. »
Mulțumesc !
Încerc sa incarc poze, dar de pe telefon nu merge. PARSE ERROR. PLEASE CHECK INPUT VALUES


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline RA1977

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #8 : 16.Dec.2014, 09:11:22 p.m. »
Încă putin si masina va avea numere permanente.Pana acum am investit 300 euro in roti de iarna, 300 lei in filtre si ulei,900 lei taxa la RAR, 2830 lei taxa de mediu... Va urma !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline RA1977

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Re: Vitara FAT BOY
« Răspuns #9 : 10.Feb.2015, 07:29:05 a.m. »
Salutare,
Voi ce norma de ulei ați folosit la transmisie? Urmează sa fac operațiunea respectiva si la recomandări găsesc 80w90, dar si 75w90..
Mulțumesc !


Sent from my iPhone using Tapatalk