Autor Subiect: Repozitionare roata de rezerva  (Citit de 24971 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #50 : 17.Oct.2014, 09:21:08 p.m. »
Foarte interesant, extrem de eficient si ieftin pe deasupra.  :)
Doua pagini de ...........  (:|

 :-t :-t :-t   :D
Topicul cu frunzele care infunda scurgerea apei cate pagini are?
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Online cristidav

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #51 : 17.Oct.2014, 09:50:15 p.m. »
Ba ce va mai impungeti :))
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #52 : 17.Oct.2014, 09:54:43 p.m. »
Nu e vorba de a împunge pe cineva, dar anii petrecuți pe forum te învață că e bine să nu lași discuțiile în coada de peste. :D

Offline Laurentiu

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #53 : 17.Oct.2014, 09:58:22 p.m. »
Sau ma insel?
Te inseli. Siint foarte interesante si utile  :) mai ales postul cu dimensiunile celor doua roti (cea de 15" si cea de 16" cu pneurile de rigoare care sint ROTI aproximativ egale ca diametre - http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=195-65r15-205-60r16).

Citat
Sa vezi ce fain e daca faci pana cu rotile de iarna, alea cu jante pe 15..
Ori pe 15" ori pe 16", nu e tot roata ? Pana nu e tot pana ?  :D

Ce treaba are suportul de roata cu omologarea  :-/ Arata-mi omologarea pentru barele de sustinere a portbagajului de pe cupola si a portbagajului propriuzis sau a suportului pt biciclete. Nu toate "abtzibildele" (dupa terminologia unora) puse pe masini trebuiesc omologate dar deh, intrebam sau vorbim doar de dragul conversatiei.  :)  :-t

Citat
Topicul cu frunzele care infunda scurgerea apei cate pagini are?
Eu zic ca e mult mai interesant, ieftin si util  ;) decit aceste ultime pagini. Numarul de pagini nu a depins de mine.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #54 : 17.Oct.2014, 10:30:52 p.m. »
Am gresit editarea. Corect e postul urmator
« Ultima Modificare: 17.Oct.2014, 10:40:18 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #55 : 17.Oct.2014, 10:31:21 p.m. »
Fiecare dintre noi si-a spus punctul de vedere in mod civilizat. Ba, citandu-l pe @rexkrokiDAU, dupa atatia ani pe forum, ne cunostem si ne pretuim reciproc. Uneori insa, meandrele memoriei ne imping la ghidusii (cel putin pe mine). Scuze de off-topic...
« Ultima Modificare: 17.Oct.2014, 10:41:02 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #56 : 17.Oct.2014, 10:49:25 p.m. »
Te inseli. Siint foarte interesante si utile  :) mai ales postul cu dimensiunile celor doua roti (cea de 15" si cea de 16" cu pneurile de rigoare care sint ROTI aproximativ egale ca diametre - http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=195-65r15-205-60r16).
 Ori pe 15" ori pe 16", nu e tot roata ? Pana nu e tot pana ?  :D

Ce treaba are suportul de roata cu omologarea  :-/ Arata-mi omologarea pentru barele de sustinere a portbagajului de pe cupola si a portbagajului propriuzis sau a suportului pt biciclete. Nu toate "abtzibildele" (dupa terminologia unora) puse pe masini trebuiesc omologate dar deh, intrebam sau vorbim doar de dragul conversatiei.  :)  :-t
 Eu zic ca e mult mai interesant, ieftin si util  ;) decit aceste ultime pagini. Numarul de pagini nu a depins de mine.
Ce pot sa mai zic? Sau ce rol are sa mai zic ceva? Ai dreptate.  ;)

Offline hugbear

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #57 : 21.Oct.2014, 06:16:25 p.m. »
In alta ordine de idei, oare dispozitivul acela de montat pe carlig e omologat?
Intrebarea cu adevarat interesanta este: "oare dispozitivul acela de montat pe carlig necesita omologare?"  ;)
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline >pexic<

Re: Repozitionare roata de rezerva
« Răspuns #58 : 21.Oct.2014, 06:31:50 p.m. »
Salut

ma refer mai jos doar la chestiile bagate/agatate de carlig si care nu au roti pe carosabil (se sprijina doar pe carlig si eventual pe haion/usa spate) :

Doar suportul pentru carlig trebuie omologat la noi (deocamdata) si asta doar in cazul in care masina nu a fost echipata din fabrica cu asa ceva.
La omologare se trece in CIV (cartea de identitate) greutatea maxima suportata de carlig conform producatorului (am impresia ca sunt 2 valori : tractare si apasare)
Ce bagi in el nu trebuie omologat daca se respectata urmatoarea conditie obligatorie:
Masa maxim autorizata (MMA) a masinii nu trebuie depasita, asta include si ce pui pe carlig, adica efectiv se cantareste masina cu tot ce are pe ea in mers.

bafta!
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.