Autor Subiect: Scurgere ulei pe langa filtru  (Citit de 9113 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Scurgere ulei pe langa filtru
« Răspuns #30 : 08.Mai.2009, 12:13:52 a.m. »
eee am zis eu cocleala :)) am facut liceul de constructii si acolo mai lucram cu metale. Trebuie sa ma intelegeti ...
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline danker

Re: Scurgere ulei pe langa filtru
« Răspuns #31 : 08.Mai.2009, 09:16:56 a.m. »
-Pai da Laurentiu, asa m-am gandit si eu, dar atunci ar fi trebuit sa curga de la inceput de cand a fost schimbat filtrul, sau ma rog. cat de cat, ori el are 15k km cu filtrul asta si abia acum a inceput sa curga, cred ca este o combinatie, cum a zis si Leonard, respectiv filtrul montat cu garnitura neunsa + la un moment dat s-a impanat cu masina in zapada si a strambat din ax un pic filtrul si a fost suficient, in situatia asta putea sa nu aiba urma unei lovituri....... Parerea mea.. ;)
« Ultima Modificare: 08.Mai.2009, 09:19:06 a.m. de danker62 »
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline Laurentiu

Re: Scurgere ulei pe langa filtru
« Răspuns #32 : 08.Mai.2009, 10:19:39 a.m. »
... la un moment dat s-a impanat cu masina in zapada si a strambat din ax un pic filtrul si a fost suficient, in situatia asta putea sa nu aiba urma unei lovituri.......
Nu zic NU :). Pina nu se studiaza bine filtrul, nu se poate da un verdict. Bine ca nu s-a intimplat mai rau.
In ceea ce priveste ruptura garniturii, o fisura superficiala in garnitura urmata apoi de imbatrinirea (arderea) garniturii, poate intirzia scurgerea. Posibil ca socul din impactul cu zapada sa fi fost bomboana de pe coliva ce a dus la "deranjarea" finala a garniturii.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline cribo25

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 577
Re: Scurgere ulei pe langa filtru
« Răspuns #33 : 08.Mai.2009, 10:46:08 p.m. »
Cite ceva despre filtrele de ulei - generalitati.

Filtrele de ulei au rolul de a fitra toate impurităţile uleiului, prevenind uzura motorului şi păstrând calitatea uleiului o perioadă de timp cât mai lunga. Filtrul de ulei are o anumită perioadă de funcţionare, prescrisă de constructorul motorului, după care trebuie înlocuit, odată cu uleiul.
Un motor obişnuit de automobil nu "moare" niciodată de "moarte naturală". Cel mai mare "criminal" al motorului este murdăria din motor, provenită pe diverse căi şi care contaminează uleiul.
Uleiul din motor, antrenat din baia de ulei şi direcţionat, sub presiune prin canalizaţii, către părţile în mişcare din motor are rolul de a curăţa, răci, unge şi etanşa diferitele părţi componente ale motorului îndeosebi cele aflate în mişcare unele faţă de altele.
Capacitatea lubrifianţilor moderni de a curăţa murdăria din motor şi antrenarea acesteia sub formă de suspensii este completată de extrem de importantul rol al filtrului de ulei care reţine aceste impurităţi, protejând astfel motorul.
1. Element de ghidare
2. Acoperire din vopsea anticorozivă
3. Tub central din oţel, suport pentru elementul filtrant
4. Valvă combinată - anti-drain şi by-pass: împiedică golirea filtrului, chiar după perioade mai lungi de nefuncţionare a motorului, astfel încât imediat după pornirea motorului uleiul să aibă presiunea necesară. Supapa by-pass este o supapă de siguranţă, care are rolul de a asigura alimentarea cu ulei a motorului, atunci când filtrul este saturat cu impuritaţile filtrate 5. Placa de bază,filetată pentru montarea filtrului pe motor
6. Garnitură de etanşare
7. Carcasă din oţel: este testată individual la presiune, după asamblare
8. Elementul filtrant Premium Plus reţine particule de 10-20 microni.

Recomandări:
:: Schimbaţi uleiul şi filtrul de ulei la numărul de kilometri indicaţi de constructorul motorului pentru schimbul de ulei. Schimbând doar uleiul, fără a schimba filtrul de ulei, veţi recircula ulei murdar prin motor, datorită faptului că filtrul nu mai curăţă uleiul. :: Multe filtre de ulei seamănă între el, dar acestea nu sunt la fel: filetul, tipul supapelor şi al garniturilor sunt specifice fiecărui motor în parte.

Ignis 1.3 GLX+