Autor Subiect: Il caut pe George Nita fost inginer la Radacini are careva idee unde este acum?  (Citit de 907 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline DE LA BISCA CHIOJDULUI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 12
  • Thanked: 5 times
  • Gen: Bărbat
    • Bisca Chiojdului Jud. Buzau Romania
Buna ziua

Are careva idee unde s-a mutat George Nita fost inginer la Suzuki Radacini Giurgiului ? aveti un nr de telefon al lui?
Am inteles ca a plecat prin 2015 de acolo cand au mutat service-ul.

Am o problema delicata la Jimny.
Suzuki Jimny, benzina, 2003, motor G13 BB cu transmisie pe curea
si Cutie automata

In Neutru si Parcare, toarce motorul ca o pisica
In Drive uneori da sa moara motorul ca si cum lipsa scanteie, zic asta pentru ca se mai autoaprind gaze nearse in esapament



Am schimbat bujii, fise bujii, bobine inductie, senzor ax cu came. Face la fel
Am probat pompa de benzina, baga 2,7 bar la relanti si ~3 bar cand accelerezi si are jet bun.
Am adus masina 130 Km de la tzara la Bucuresti sa o pun pe un tester, a m mers cu mari probleme pina la Piata Presei , de acolo si-a dat drumul si a mers frumos 500 Km apoi.
Am schimbat si uleiul si filtrul la cutia de viteze (era negruuleiul filtrul imbacsit dar fara pilitura pe magnet)
Am dus-o la tzara, cand sa o bag in curte iar a inceput sa faca belele.

O fi un fir intrerupt pe undeva sau un contact imperfect sau vreun senzor cu eroare care nu lasa urme in CPU din diverse cauze.

Daca stiti vreun electrician bun pe Jimny va rog sa ma ajutati .

Gelu 0722672213
  • Suzuki Jimny
 

Offline Leutz

Vazand cum palpaie cele doua becuri in bord ("check engine" si inca unul sub el care nu se vede clar) imi aduc aminte de cum facea un Hyundai Getz pe care l-am avut la un moment dat.

Problema era aprinderea ("cylinder misfire" la cilindrul 1 pe tester), dar nu era de din motiv electric, ci mecanic. Intra antigel in motor din cauza garniturii de chiulasa. Fumul alb/albastriu, specific arderii antigelului nu prea se manifesta. Insa am depistat urmarind nivelul de antigel.
Totusi, nu-mi aduc aminte sa se fi manifestst doar la accelerari, asa cum spui tu. Parca as zice ca la mine intra in fibrilatie din cand in cand, aleator... Sunt insa cativa ani buni de-atunci, posibil sa ma insel.

Oricum, privind cum se aprind ledurile, ma indoiesc ca nu sunt erori in computer. Cu siguranta becul "check engine" scrie erori.
Daca gasesti "cylinder misfire" merita sa investighezi si aspectele oarecum mecanice ale aprinderii. In cazul asta, alte cauze pot fi de exemplu clapeta de acceleratie, senzorii de oxigen.
Clapeta de acceleratie poate da simptome la fel ca cele pe care le descrii, manifestandu-se in sarcina. Am avut la SX4 asa acum cativa ani si dupa curatarea clapatei totul a revenit la normal. Insa in cazul meu nu aparea nimc in bord. Probabil ledurile in bord se aprind doar la degradare extrema. Eu m-am dus la mecanic rapid, imediat cum am simtit ca era un pic in neregula.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline DE LA BISCA CHIOJDULUI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 12
  • Thanked: 5 times
  • Gen: Bărbat
    • Bisca Chiojdului Jud. Buzau Romania
BUna ziua

Am desfacut clapeta de la acceleratie dupa cum ai sugerat insa era relativ curata, nu stiu ce ar putea fi acolo
cumva acolo e si senzorul de debit aer insa nu m-am prins cum sa il curat

Am schimbat cam tot pe partea de aprindere
acum banuiesc ca e problema de amestec. cumva amestecul nu este in proportia potrivita si nu se aprinde in cilindru

Stie careva un service bun pentru Suzuki jimny in Bucuresti??
  • Suzuki Jimny
 

Offline DE LA BISCA CHIOJDULUI

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 12
  • Thanked: 5 times
  • Gen: Bărbat
    • Bisca Chiojdului Jud. Buzau Romania
Nu mai e nevoie
Am rezolvat probleme

Senzorul de la arborele cotit era plin de ulei si cu cele 2 fire cu izolatia crapata, facea acolo atingere aiurea

Detalii intr-un post detaliat
https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=11506.0
  • Suzuki Jimny
 
The following users thanked this post: gabineg