Personal schimb dupa ureche, sa imi placa sunetul scos de motor, iar optim ar fi la o turatie care, la eliberarea pedalei de ambreiaj odata ce s-a intrat in treapta superioara de viteza, masina nici sa nu dardaie nici sa nu se simta un soc, ci tranzitia intre cele 2 trepte de viteza sa se faca cursiv, ca si cum masina ar avea doar o singura treapta de viteza..desigur, asta necesita si putina sincronizare la pedale..
Subscriu si eu celor care sunt pro-turatie pentru ca totusi motorul este unul mic, de turatie, iar, teoretic, Ignisul isi atinge cuplul maxim la 4100rpm si cei 93 de cai la 6100rpm, deci in caz de necesitate nu vad nicio problema in a ne folosi de tot ce ne ofera acest motor...am spus in caz de necesitate, ca daca ne apucam acum sa mergem doar la turatii din astea nu se mai tine nimeni dupa noi, fiindca masina intr-adevar smulge asfaltul de sub ea de la 4500-5000 in sus