0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
tocmai ce i-a fost schimbat kitul de ambreiaj1. Cu motorul pornit, nu reusesc sa bag dintr-a doua intr-a-ntaia.2. Dupa primul drum facut (prin Bucuresti, cam 30 min), mi s-a parut ca iese fum de sub capota,Pe langa kitul de ambreiaj, au mai fost schimbati uleiul si ...
Colegul zice clar ca nu intra în viteza I-a cu motorul pornit, nu cu masina în miscare.
Colegul zice clar ca nu intra în viteza I-a cu motorul pornit
nu reusesc sa schimb din a II-a intr-a I-a: da, motorul este pornit si masina in miscare, insa are viteza foarte mica, sub 10km/h.
Legat de situatia in care nu reusesc sa schimb din a II-a intr-a I-a: da, motorul este pornit si masina in miscare, insa are viteza foarte mica, sub 10km/h. Nu era menit sa fie vreun test extrem, ci ceva ce se intampla uzual. In conditii similare (viteze, trepte), nu aveam nicio problema inainte.
Cu motorul pornit si masina STATIONATA, poate introduce in viteza I-a => la plecarea de pe loc nu este problema. Problema apre de la reducerea vitezei si introducerea schimbatorului din treapta II in treapta I moment in care roata motrica se invirte insa nu este atit de mica viteza incit sa-i permita introducerii in treapta I-a.
Incearca si la o viteza mai mica; aproape de momentul cind roata tinde sa se opreasca (angrenajele in miscare din cutia de viteza trebuie sa fie in concordanta cu miscarea de rotatie a rotii motrice pentru a permite cuplarea rotilor dintate sa se intrepatrunda).