0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Astazi au fost schimbati rulmentii de sarcina si flansele. Anexez fotografii cu flansele vechi pentru a se observa uzura lor. Se pare ca atunci cand mi-au fost schimbate arcurile, mecanicul a folosit un cuplu mai mare la strangere de unde si uzura acestora. Probabil au fost tensionate. Asta a fost si ramane parerea noului mecanic. Din testul pe rampa a reiesit ca elementele de suspensie sunt in regula.Momentan pot sa zic ca nu mi-a mai "sarit in ochi" trepidatia. Am trecut si prin cateva sensuri giratorii pentru ca la viraj strans trepidatia se accentu. Urmeaza testul pe asfalt curat si sper sa rasuflu usurat.
Eu unul ramân la opinia proprie si personala ca schimbarea unghiului planetarelor provoaca uzura si defectiuni în timp.Si nefiind inginer mecanic chiar ma astept sa vina vreunul cu o opinie argumentata.A mea se bazeaza doar pe intuitie.
Citat din: ntire2000 din 01.Iul.2023, 10:48:42 p.m.Eu unul ramân la opinia proprie si personala ca schimbarea unghiului planetarelor provoaca uzura si defectiuni în timp.Si nefiind inginer mecanic chiar ma astept sa vina vreunul cu o opinie argumentata.A mea se bazeaza doar pe intuitie.Am pus acel film tocmai pt. ca puristii sa poata readuce unghiul planetarelor la cel initial, dat de fabrica. Personal, nu consider necesara operatiunea decat daca apar probleme demonstrate, dar este bine de stiut ca niste bucse montate sub motor micsoreaza unghiul planetarelor (cel putin la Duster, deoarece inca nu a pus nimeni bucsele astea pe S-Cross/Vitara ca sa testeze daca modificarea este 100% compatibila cu cutia de viteze).
@GoneFishing, ai ceva noutati? Ai mai apucat sa mai vorbesti cu tipul din video sau ai rezolvat altcumva problemele? Merci!