Cauta pe internet, au mai avut si alții problema:
https://www.suzuki-forums.com/threads/grand-vitara-2-4-high-coolant-temp-with-new-engine-new-radiator-new-termostat-new-water-pump.277050/Oricum, întrebare, cat de repede se ridica temperatura? Una din cauzele încălzirii apei este un circuit redus de circulare a apei- tub înfundat ori ostracizat. In motor sau radiator. Un test îl poți face cu un aparat de măsurare a temperaturii de la distanta, sa vezi daca blocul motor sau radiatorul are zone foarte fierbinți in comparație cu celelalte, daca temperatura este cat de cat uniforma. Daca nu., înseamnă ca pe undeva apa de răcire nu circula, ducând la încălzirea accentuată a motorului. Trebuie sa găsești neapărat sursa problemei, pentru ca daca este așa, zona nerăcită din motor se uzează foarte repede, cu toate piesele din zona care se mișcă. Iar uleiul se arde mai repede (simți ca uleiul si-a schimbat proprietățile, se înnegrește mai repede?).
Dar prima si prima data, de ce termo-cupla declanșează la 102 grade? Eu zic ca prima acțiune sa schimbi aceasta cu una noua care ar trebui sa cupleze la 90-95:
"Mine consistently runs at 95 to 96 C unless climbing hills when 108 is not uncommon.
Fan should cone on about 96C"
"Update! I had to try almost everything. I cleaned the tubes and the AC radiator (removed) etc. Finally I thought of changing again some of the new parts I had. I started with the radiator valve. That's it now my coolant temperature is getting maximum 95 (cruising 88) and I never see radiator fans working again on highway."