N-ar fi o problema atât de mare daca unii nu s-ar simti lezati de aspectul asta.
Eu când am luat masina din showroom, erau 5 bucati disponibile (toate boosterjet): 1.4 - alba, chioara (spirit), 1.0 allgrip gri metalizat, 1.4 auriu+negru 4x2 passion (mi s-a parut totusi o culoare care atrage atentia dronelor americane), 1.0 rosu+negru 4x2 passion.
A cincea, aia pe care am ales-o (si nu regret) era 1.4 4x2 passion.
Am avut 30 de minute la dispozitie sa aleg între un motor mai mare sau o tractiune integrala.
Exact pe logica lui
@Bobi , am ales un motor mai mare în detrimentul unei tractiuni fara de care am putut conduce lejer un sfert de veac.
Vitara e prea fragila pentru coclauri, allgripul este important atunci când iarna este cu adevarat iarna, nu o saptamâna jumate pe an când ai parte de drifturi pe polei.
Daca o sa simt cândva nevoia sa am parte de adrenalina pe coclauri caut pe olx si gasesc cu 3000 de euro o coaja cu euro 2 sau 3 cu transmisie integrala adevarata pe care sa o supun la toate perversiunile care-mi trec prin minte pe dealuri.
PS: singurul regret cu care am plecat din showroom a fost SX S-Cross-ul ala 4x2 gri metalizat pe care l-as fi luat cu draga inima (se vede diferenta calitativa dintre Vitara si SX4, mai ales daca ai un ochi format, altfel pentru unii conteaza doar designul).
Dar si ala avea motor de 1.0.