Sa va descriu relatia avuta cu Radacini. Si o voi lua cu inceputul, chiar daca unele parti le-am spus deja. Fac asta intrucat dorec sa se vada intreaga intamplare.
Dosarul de dauna l-am avut deschis la Asirom sucursala X. Pe data de 11 Mai m-am prezentat la Radacini pentru programare pentru dauna avuta. Toata discutia am purtat-o cu 2 angajati, printre care unul din ei a fost si userul florin_parts de pe acest forum.
Primul lucru ce eu l-am adus in discutie a fost daca Radacini lucreaza cu Asirom-ul. Aceasta intrebare am pus-o prima oara pe acest forum, intr-un PM, userului florin. Raspunsul a fost afirmativ. La Radacini am reluat aceeasi intrebare in mai multe randuri pentru a fi sigur. Am fost asigurat ca nu este nicio problema. Un alt lucru a fost ca dansii au luat oarecum in brate pe "NU" in ceea ce priveste reparatia altor parti ce tineau de aceeasi dauna. Mai exact, mi-au spus ca pentru alte reparatii ce nu au fost trecute de inspectorul de dauna pe foaia de constatare, sa nu ma astept sa fie reparate, ca am sansa mica sa primesc acceptul asiguratorului, etc. Fac aici o paratneza si spun ca la BS nu am avut niciodata aceasta problema! Am plecat de la Radacini aproape descurajat ca nu imi voi lua masina reparata in totalitate, intrucat ei sunt siguri ca nu vor primi acceptul, chiar daca procedura standard spune ca service-ul poate sa faca poze si sa ceara pentru reparat si alte parti legate de dauna.
Pe data de 25 Mai, la prima ora, am dus masina la service. Acum brusc era o problema ca am asigurarea la Asirom! Ca imi ofera doar 2 alternative: ori platesc eu si imi recuperez banii de la Asirom, ori astept dupa masina pana cand le intra banii in cont de la Asirom. Ca isi cer scuze dar ca abia acum au vazut va este vorba de Asirom sucursala X, desi in urma cu 2 saptamani i-am intrebat clar acest lucru, ba chiar mai mult florin_parts mi-a sugerat sa urgentez eu cu acceptul de plata, ca sa ma duc chiar la sucursala X ca sa il iau. Am cerut sa vorbesc si cu seful lor, lucru ce l-am si facut. Am fost tratat cu un aer de superioritate, ca daca nu imi convine pot sa plec; ca fix cu o saptamana in urma au primit nu stiu ce notificare si ca nu mai lucreaza decat cu Centrul de daune, etc. Presupunand ca ar fii asa, i-am intrebat atunci eu de ce nu am fost anuntat in urma cu o saptamana de aceasta problema, raspunsul directorului tehnic fiind ceva de genul ca doar el stie aceste lucruri, nu si angajatii lor, chiar si cei de la receptie service care lucreza direct cu clientul.
Dupa ce ca am asteptat 2 saptamani pentru programare, am acceptat sa repar masina pe banii mei si sa mi-i recuperez eu de la Asirom, afland ca suma de plata o sa se afle estimativ pe la 40 milioane.
Vineri am fost la ei sa imi iau masina. Desi pe alte forumuri am citit ca nu obisnuiesc nici sa spele masina, masina era curata si la o prima privire totul era ok.
Factura s-a ridicat la 4.450 lei si a constat in:
A. Piese:
- grila radiator - 135lei
- capota motor - 502lei
- far stanga + far dreapta = 2 x 368lei
B. Vopsit - 8.5h x 70 lei/h
C. Manopera - 8.9h x 70 lei/h
B si C au constat in piesele de la pct A, plus aripa fata stg+dreapta (deformate), balamale capota, ochelari far stg+dr (deformati), traversa superioara radiator.
Mentionez ca Asirom-ul a dat OK-ul pentru TOATE cererile de constatare ulterioare, iar OK-ul pentru devizul final a fost dat in aproximativ o ora! Asta ca o paranteze la spusele lor ca sa ma astept sa nu primesc ok-ul.
Acum, legat de modul in care au lucrat. Asa cum spuneam, la o prima vedere, si mai de departe, lucrurile sunt ok. Mai de aproape, nu mai sunt la fel de ok:
- foarte mult praf si pamant in masina: pe scaune, pe bord, pe consola centrala. Nici nu zici ca au lucrat intr-un service, ci mai degraba pe camp. Astazi am fost la spalatorie cu masina, si s-au mirat si cei de acolo de unde a putut sa apara tot pamantul acela.
- capota a fost vopsita ok, dar dar pe cele 2 fete, pe muchiile laterale, vopseaua lipseste cu desavarsire!
- capota nu se imbina bine cu fara fata, in sensul ca aceasta (bara) este intrata in interior cu aproape 1 deget grosime fata de capota. Spun ca bara ar fii cea cu probleme in sensul ca (,) capota vine ok in partea suparioara, dinspre geam.
- desi au fost date la reparat ambele aripii, cea din dreptul soferului, nu se imbina perfect cu capota, la un capat distanta este mai mare decat la celalalt capat.
- datorita impactului frontal, aripa fata stanga (partea soferului) s-a deplasat cu cativa mm spre usa soferului, astfel incat la deschiderea acesteia, usa lovea in aripa. Desi aripa a fost "revopsita" si "reparata" vopseaua ciobita din aceste zone a ramas la fel. Nu aveam pretentia sa fie vopsita si muchia usii, dar macar aripa sa fie vopsita cum trebuie!
In rest lucrurile sunt ok, nuanta vopselii este aceeasi cu restul masinii.
Am vorbit si cu cei de la Asirom, si mi-au spus ca au incheiata conventia cu cei de la Radacini si ca acestia trebuia sa si-o respecte. In plus, mi-au mai spus ca nu am fost eu singurul caz care am avut dosarul deschis la ei si masina in service la Radacini si ca nu au fost nici un fel de probleme in ceea ce priveste decontarea directa.
Va las pe voi sa trageti concluziile.