0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Ca sa revenim la subiect oarecum, stie cineva de ce bujiile de K14C sunt aproape de 3 ori mai scumpe decat cele de K14D? Las linkuri mai jos:K14D: https://piese.radacini.ro/vitara-hybrid-48v-2020-prezent/bujie-benzina-k14d-s-cross-vitara-hybrid-48v-09482-00663-000.htmlK14C: https://piese.radacini.ro/vitara-2015-prezent-k14c-1373-cmc-103-kw-140-cp/bujie-benzina-k10c-k14c-suzuki-09482-00642-000.html
In manual la mine (K14C) bujia recomandata e NGK ILZKR7D8. Ca sa detaliez putin intrebarea, de ce pe K14C se pun bujii cu electrod iridium si pe motorul mai nou se pun bujii mai proaste?
De obicei, bujiile cu electrod iridium sunt cam de 3-4 ori mai scumpe decat cele normale. Dar si tin ca si viata, dublu. Si nu sunt facute de Suzuki, ele sunt Denso din cate stiu.
Citat din: Christian 1 din 18.Feb.2021, 10:37:57 a.m.De obicei, bujiile cu electrod iridium sunt cam de 3-4 ori mai scumpe decat cele normale. Dar si tin ca si viata, dublu. Si nu sunt facute de Suzuki, ele sunt Denso din cate stiu.In cazul meu, SX4 a venit din fabrica cu NGK. Prima data le-am schimbat cu unele identice iar a doua oara le-am schimbat cu unele Champion, tot cu iridium.
Interesant. Atunci inseamna ca intervalul de schimb la hibride n-ar mai fi 60k, ci mai mic. Ne ajuta cineva cu aceasta info?