.....argumente obiective:
-consum ceva mai mare ca generația noua
-noxe mai mari care pot atrage taxe și impozite mai mari
-lipsa CASCO
-lipsa garanti
Da, ai punctat bine, m-am gandit si eu la aceste aspecte avand in vedere ca, uite ce repede trece timpul, Vitara ajunge anul asta la 10 ani si ce am observat in cazul meu:
- consumul : raportat la S-Cross, mild-hibrid, nu este mai mare, chiar sunt tentat sa cred ca 1.6 aspirat e mai economic decat 1.4 turbo, mild-hibrid, etc. De remarcat ca producatorii folosesc din ce in ce mai mult motoare mici si potente, care duc cam aceeasi greutate de caroserie, dar evident puterea o scot din combustibil.
- noxe, euro6, inca e ok
- casco inca are si sper sa mearga in baza continuitatii
- garantia: reparatii pe cheltuiala mea acum, deocamdata minime, dar garantia ar implica costurile uneia noi,
deci inca stop.
- deprecierea, ar mai putea fi un argument, dar daca vinzi masina dupa 4-5 ani pierzi mult, macar dupa 10 ani, chiar daca pierzi foarte mult, stii ca ai folosit-o.
Mentiunile de mai sus le-am facut raportate la cazul meu, evident ca pot varia de la caz la caz.