Autor Subiect: Dealer Hinode Targu Mures  (Citit de 21062 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Dealer Hinode Targu Mures
« Răspuns #50 : 18.Dec.2020, 08:34:56 p.m. »
Si ca sa încheiem epopeea rezultata ca urmare a reviziei masinii mele la acest dealer, aveti mai jos concluziile controalelor efectuate.
Pentru cine nu stie, mai sus sunt pozele postate de un coleg (eu luasem rosu pentru proteste).

Am constatat cu amaraciune faptul ca atitudinea normala fata de client a fost posibila doar dupa ce aceste controale s-au soldat cu "damage" financiar.
Dl. Dan Trifu de la Hinode Car a catadicsit sa ma sune si sa-si ceara scuze plus propunerea hilara de a-mi oferi ceva bonusuri la urmatoarea revizie (sigur ca da, "hai încoace ca nu-ti fac nimic").
Trebuie sa recunosc ca a fost decent prin faptul ca a admis calitatea slaba a meseriasilor, ca a mai avut probleme, etc.
Pe mine însa nu ma încalzesc scuzele dupa ce cineva îsi bate joc în halul asta de banii munciti de mine.

Nu as fi facut aceste demersuri legale dar m-am gândit ca ar fi indicat sa am si ceva dovezi în cazul unor defectiuni ulterioare aparute în urma acestor operatii defectuoase.
Sa nu ajung sa dau mii de euro pe reparatii - ca altii.





E final de an si am decis acum sa trag linie definitiv în relatia cu acest dealer, ca sa nu continui în urmatorul an cu subiecte rasuflate.
Sper ca de data asta n-am încalcat ceva virgula din regulament, care sa-mi atraga penalizari pe urmatoarele doua luni de zile.


  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: teutzue, remarque, kellogs, Bobi

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Dealer Hinode Targu Mures
« Răspuns #51 : 18.Dec.2020, 09:59:48 p.m. »
E posibil să fi tu mai ghinionist eu am făcut anul acesta a 2 revizie la. Tg Mureș și nu am avut nici o problemă.  Cred ca trebuia sa schimbe uleiul la cutie și cel de frână, la revizia de 4 ani dar nu au spus nimic??? Curios???
A trebuit sa îmi schimbe senzorul de temperatura exterioara și nu îl avea pe stoc, dar l am primit acasă sa îl schimb eu la un service autorizat.
Am mai sesizat telefonic faptul ca se dezactivează temporar aleatoriu radarul de frânare indiferent de vremea de afară și au spus ca oricând pot trece pe la ei sa îmi facă un upgrade la soft.
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Offline ntire2000

Re: Dealer Hinode Targu Mures
« Răspuns #52 : 19.Dec.2020, 10:29:59 p.m. »
Da, probabil ca sunt ghinionist, recunosc ca n-am cruciulita la oglinda.
Recunosc ca sunt si un pic paranoic de când era sa mor curentat dupa ce un electrician a legat un întrerupator pe faza.
De atunci verific absolut orice lucrare prestata de un meserias, ca viata e numai una.

In 400 de km ai toate sansele sa ramâi fara ulei în cutie daca patesti o faza cum am patit eu.
Si se pare ca e bine dupa orice revizie sa faci o inspectie vizuala si eventual sa dai si niste acatiste.

Referitor la dealer, ca fapt divers, când era masina mea pe elevator a aparut un domn cu o Vitara de prin 2005 cu niste probleme la motor - ceva coduri de eroare, pierderi de putere în acceleratie (respectivul e posibil sa fi cautat ajutor si pe aici).
Mecanicul care parea cel mai competent de pe acolo naviga de zor pe forumul acesta ca sa caute o posibila rezolvare a problemei - sa vada daca s-au mai "lovit" si altii de asa ceva.
Mie personal, asa ceva nu mi se pare normal la o reprezentanta.

PS: Asta e ultima postare în acest topic, daca aveti aspecte de clarificat va stau la dispozitie pe mesageria privata.
« Ultima Modificare: 19.Dec.2020, 10:42:10 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline remarque

Re: Dealer Hinode Targu Mures
« Răspuns #53 : 20.Dec.2020, 06:09:49 a.m. »
@ntire2000
Felicitări, ai făcut o treabă bună cap-coadă. Adică ai și terminat-o.

Spre deosebire de tine eu numai am început-o, dar mă strădui s-o termin. Procesul. Și sunt on-topic când spun asta pentru că am avut o tentativă de diagnosticare a fostei mele Suzuki Vitara ce avea bătaie de bielă în august 2017 la Hinode Târgu-Mureș dar am primit și de la ei celebrul deja răspuns: "așa fac toate, n-are nimic". O referire la asta găsiți aici.

Au fost opinii pe aici că suntem culpabili la comun pentru situația dezastruoasă în care ne aflăm. Vină colectivă. Nu sunt de acord cu asta. Dacă toți ar proceda ca tine am trăi într-o lume cu ceva mai bună, în care drepturile celor mici și mulți ar fi mai rar încălcate.
« Ultima Modificare: 20.Dec.2020, 06:30:49 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Catalln

Re: Dealer Hinode Targu Mures
« Răspuns #54 : 20.Dec.2020, 02:09:13 p.m. »
Offtopic @ntire2000 întrerupătorul chiar se leagă pe faza.
In rest sunt 100% de acord cu tine și @remarque pe aceasta temă.
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la