Am un suzuki ignis din 2000 1.3L 16v cu 112k km si sunt curios de cateva chestii. Am masina de un an , motorul merge exceptional , nu consuma ulei , nu consuma antigel , practic as spune ca e nou , am pus degetul in teava de esapament si e curata ca lacrima , doar apa curge de la condens. M-am dus sa ma interesez de niste masini pentru o cunostinta in targul auto local , m-am uitat spre ceva genul skoda octavia 1.6mpi din 2007, skoda fabia 1.2htp 2012 , mazda 3 1.4 benzina din 2004, ford fusion 1.4 benzina. Toate motoarele sunau mai silentios ca al meu de pe suzuki dar cand am verificat teava de esapament la fiecare am dat de funingine , cel mai rau a fost fordul fusion , teava era neagra de tot , chiar si unsa putin in schimb cel mai aproape de curat a fost skoda fabia 1.2htp din 2012 cu 85k km dar nu era curata ca lacrima cum e la suzuki-ul meu.
Cunostinta pentru care vreau sa cumpar masina , are deja un polo din 2010 1.4 benzina care-i consuma ulei destul de mult, chiar si scoate fum albastrui la accelerare, la fel si teava de esapament este cu funingine destul de neagra si putin unsa.
Nu ma pricep, daca-mi poate explica si mie cineva cum trebuie sa fie teava de esapament la benzinare cu injectie indirecta, am citit pe mai multe forumuri unde oamenii spuneau ca daca e negru atunci consuma ulei , daca e curata ca lacrima nici atunci nu-i bine. Astept niste pareri daca se pricepe cineva. Multumesc.