Cu placere!
Sunt unele lucruri pe care noi ca utilizatori le putem face si altele care nu le putem face si de aceea este indicat sa mergem la un atelier autorizat.
Ca unii au vandut niste masini "reparate" pe genunchi, iar altii le-au cumparat in nestiinta de cauza nu e vina decat a celor care si-au batut joc de cumparatori. Nimeni nu se asteapta ca sa sti totul, de aceea am recomandat utilizarea unui manual de service autorizat.
Ajutam cat putem si cum putem.
Da, acel martor s-a stins pentru ca si-a facut recalibrarea automat, dar asta nu inseamna ca problema este rezolvata, din contra. Acum ai o alta mare problema, care poate duce la costuri suplimentare la reparatie. Mai exact ... la virare ai intr-o parte un unghi mai mare si in cealanta parte un unghi mai mic, pentru ca nu este aliniata corect.
Asta insemna ca la un viraj maxim pe partea in care este unghiul mai mare, ai sanse mari sa rupi spira de la airbag, pentru ca ea, este calibrata la un anumit numar de curse, cand volanul este drept si aliniat. Cand tu ai schimbat pozitia volanului, ai decalibrat acea cursa, deci spira de la voaln se va intinde mai mult decat a fost proiectata si se va rupe, pentru ca nu are cursa pentru acele cateva grade in plus.
Asta este unul dintre motive pentru care te-am trimis la un centru autorizat de directie, ca sa faci unghiurile corect si sa lasi voalnul asa cum era el ... stramb
Intodeauna este si o problema in alta parte, la orice modificare cat de mica, pentru ca tot este calculat sa funtioneze in paramatrii de fabrica. Cand schimbi ceva trebuie sa mergi si sa schimbi totul pe parcusul ansablului si a pieselor adiacente.