...Ce au de-a face bunul simt, cei 7 ani de acasa, respectul pt. cineva care iti calca pragul cu profitul ?
Eu inclin sa cred ca au !! Si de ce ?
Sa presupunem ca respectivul reprezentant/i ai firmei respective au o atitudine corecta, un limbaj adecvat, vezi numai solicitudine in jurul tau, dar cand ti se comunica pretul, simti un par in cap, sau ca ai fost injurat de mama, atunci chiar este lipsa de bun simt !
Din ce-am observat eu, marea majoritate a antreprenorilor vor nu numai sa-si acopere investitia, dar sa aiba si un profit frumos chiar in primul an de activitate.
Din mica mea experienta, eu as zice ca in primul(sau chiar primii) an(i) de activitate e bine sa-ti formezi un portofoliu de clienti, un renume bun, sau un vad pe romaneste, astfel incat de la an la an sa ai tot mai multi clienti, solicitari, beneficiari.
Dar cand pleci pe "japca" chiar de la inceput si mizezi doar pe naivitatea clientilor("l-am pacalit si p-asta") atrasi (sau indusi in eroare) de faptul ca ai o "unitate" moderna, sau niste utilaje performante(ceea ce poate are si concurenta!), atunci clar vor exista si clienti nemultumiti(cel putin de preturile practicate), sau clienti care te vor evita, preferand sa mearga sute de km doar ca sa nu intre la tine in "pravalie" !
Si da, asa este cum spune
@toma, iti trebuie si curaj sa incepi o afacere, trebuie sa ai si bani si evident, inclinatie spre domeniul in care vrei sa functionezi.
Nu vreau sa vorbesc in necunostinta de cauza, dar nu stiu daca standardele ISO(de un anumit nivel) sunt obligatorii la service/dealeri, sau se obtin la cerere.
Dar pana la calitatea serviciilor, primul lucru de care te lovesti atunci cand cauti un serviciu la un privat (un service de ex.) este programul de functionare al acestuia. Asta e primul pas, de aici incepe respectul fata de client, iar cand el isi afiseaza deja "traditionalul" program 9-17, iti dai seama de solicitudinea pe care o are fata de tine, care trebuie sa te invoiesti sau sa-ti iei o zi de concediu ca sa faci o amarata de revizie sau ITP. Ca sa nu mai spun ca deja nu mai indraznesti sa mergi in regim de "urgenta" la un service, adica fara o programare prealabila.