Nu-mi dau seama exact ce se intampla; cu alte masini nu sunt asa "lipicios". Ma gandesc sa nu iasa gaze de esapament undeva pe traseu pe sub masina (apropos de mirosul semnalat in primul post, poate e o legatura) si sa intre in habitaclu cand deschid usa. Mi-e greu sa cred ca le vehiculez eu de la evacuare cand trec prin spatele masinii si vin in fatza.
Mirosul din compartimentul motor pare de benzina-benzina, cel din jurul masinii e un fel de benzina arsa incomplet, nu stiu cum sa zic, un miros aromat, ca de lac (cel putin la rece).
De-aia mai intreb pe aici pe la detinatori, mai bag nasul pe la motor, pt. ca atunci cand ma duc la service sa fiu sigur pe ce sustin. Asa a fost si cu Capturul; cand m-am dus prima data (parca si a doua oara) mi-au zis ca mi se pare ca miroase pana au descoperit ulterior furtunul fisurat.
Stand cu nasul in motorul Ignis-ului la un moment dat nu mai simt mirosul decat daca plec cateva minute si ma reintorc. Dar daca stau cu nasul in zona respectiva mai mult ma ustura ceea ce inseamna ca exista ceva vapori aromatici sau gaze.
Poate e vreo legatura intre problema asta si
consum, care mie mi se pare mai mare decat la colegi.