Autor Subiect: Despre Sistemul de asistență la pornirea din rampă  (Citit de 5373 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: Despre Sistemul de asistență la pornirea din rampă
« Răspuns #20 : 03.Mai.2018, 09:45:26 p.m. »
Stai că vorbim chestii diferite. Deci, eu tot zic ce se spune și în primul filmuleț pus de tine - HHC e un feature al ESP-ului.

Pe de altă parte, în articolul de pe wiki la care ai făcut trimitere inițial, hill-holder e un divais inventat de unii prin anii '40 (deci când nu ierea ESP) și n-are treabă cu ECU și software, cel puțin nu inițial (anii 40-50). Ulterior:
Citat
In layman’s terms, the modern hill-holder function works by using two sensors, in concert with the brake system on the vehicle. The first sensor measures the forward-facing incline (nose higher than tail) of the vehicle, while the second is a disengaging mechanism.
Îmi face impresia că e ceva complet separat de ESC. Sau, de fapt, e doar pentru ăia care n-au ESC de la Bosch, că ăla de la Bosch îl include?

Ori eu n-am înțeles corect?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline shpeedy

Re: Despre Sistemul de asistență la pornirea din rampă
« Răspuns #21 : 03.Mai.2018, 10:24:27 p.m. »
Credeam ca vorbim despre functionalitati, nu despre tehnologia din spate...

E oarecum logic ca, odata cu progresul tehnologic, sistemele odiniara mecanice ori hidraulice sa devina in prezent electronice (sau cu multa electronica integrata) - vezi inchiderea centralizata, geamurile automate, acceleratia, directia, chiar sistemele 4x4...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline jupanul1

Re: Despre Sistemul de asistență la pornirea din rampă
« Răspuns #22 : 03.Mai.2018, 10:33:12 p.m. »
Eh... Am divagat pe partea tehnică prea mult.

Ideea era că sunt multe modele cu același sistem ESC de la Bosch și unele au și feature-ul ăsta. Oare toți or avea probleme similare în a-l convinge să funcționeze?

În altă ordine de idei, citeam pe altundeva despre un domn care dorea dezactivat complet sistemul întrucât avea mașina la școala de șoferi și nu-l avantaja deloc să fie și să funcționeze de fiecare dată, că se pierdea... material didactic.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: Despre Sistemul de asistență la pornirea din rampă
« Răspuns #23 : 04.Mai.2018, 12:20:22 a.m. »
  Da, unul vorbeste de tehnologie, iar celalalt despre modul de functionare. :-? Se-ntampla des.
  Dar functionarea este identica cu cea prezentata in clip-uri.(in al II lea se vede cel mai bine)
  Posibil sa nu fie 150, o voi mai studia, dar cert este ca daca stai doua secunde, masina "fuge" tare in spate.
  De cateva ori am plecat repede si au scartait placutele pe disc, deci i-am luat-o inainte.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip