0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Ravenol VMP nu prea e indicat pentru K14C, are aproape aceleaIn schimb, varianta DXG e extraordinara pentru motorul asta.
E bun si ala, pentru ca e similar cu Motul - ce recomanda meseriasii acuma - ca sa nu-ti îneci alte componente. Dar daca iei ca reper Ecstar 5W30 cu care s-au tiparit (se pare ca degeaba ) manualele de utilizare a masinii, varianta DXG e mai aproape de specificatii.
... inainte sa plec iarna, lasam motorul sa toarca pana scadea turatia. Il mai lasam cam 2 minute...unii zic ca nu e bine, eu zic ca da ...Chiar sunt curios cati au facut ca mine.
„Din cauza unui defect de fabricație, supapa dintre motor și servofrânarea de asistare a vidului se poate umfla în anumite condiții”, a spus departamentul.„Ca urmare, poate fi necesar un efort crescut la pedala de frână pentru a atinge distanța de oprire așteptată.„Dacă sistemul de frânare nu funcționează conform intenției, ar putea crește riscul unui accident care să ducă la răniri grave sau moartea ocupanților vehiculului și a altor utilizatori ai drumului.”Proprietarii vehiculelor afectate vor fi contactați de Suzuki Australia atunci când piesele devin disponibile și li se va cere să facă o programare pentru a efectua lucrările, în mod gratuit.
Un link util pentru cei care se lupta cu morile de vânt.Imi place exprimarea, "Suzuki cars recalled over potentially deadly defect" Citat„Din cauza unui defect de fabricație, supapa dintre motor și servofrânarea de asistare a vidului se poate umfla în anumite condiții”, a spus departamentul.„Ca urmare, poate fi necesar un efort crescut la pedala de frână pentru a atinge distanța de oprire așteptată.„Dacă sistemul de frânare nu funcționează conform intenției, ar putea crește riscul unui accident care să ducă la răniri grave sau moartea ocupanților vehiculului și a altor utilizatori ai drumului.”Proprietarii vehiculelor afectate vor fi contactați de Suzuki Australia atunci când piesele devin disponibile și li se va cere să facă o programare pentru a efectua lucrările, în mod gratuit.Deci acolo sunt constienti ca unii fraieri pot sa moara.Iar daca au asigurari de viata de milioane de AUD, urmasii lor cel mai probabil sunt aranjati pe viata.In concluzie, faceti-va asigurari de viata beton si mergeti cu viteza.Suzuki e bun de plata.
Toata stima ca ai nervi ca sa te lupti cu morile de vânt.Din pacate, ADN-ul natiei noastre (si nu numai) e infectat cu coruptie, se pare ca nu exista leac pentru asa ceva.Aia câtiva care avem imunitate la asa ceva nu contam, suntem considerati erori ale naturii.Ca albinosii.Cineva a zis ca am pus link la o fituica online ordinara.Dar mai sunt si altele - probabil tot "fituici" ....https://www.news.com.au/technology/motoring/motoring-news/21000-suzuki-cars-recalled-over-potentially-deadly-brake-fault/news-story/49824367fe20378b2d72842f8420dd19https://www.carsales.com.au/editorial/details/recall-wrap-more-than-21000-suzuki-cars-recalled-137323/Hai ca aici e vorba de Baleno.... decât 7000 de bucati....https://www.team-bhp.com/forum/indian-car-scene/264985-maruti-baleno-rs-recalled-over-defective-brake-part.htmlDupa ce mor mai multi .... probabil ca scandalul va exploda.E greu ca sa moara un miliardar (nu exista vreunul care sa conduca o coaja de 20000 de euro ca sa se ia vreo masura), de aceea trebuie ca numarul mortilor sa fie semnificativ.Ca în cazul Takata.