Autor Subiect: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul  (Citit de 2329 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Aarri

Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« : 12.Oct.2020, 09:05:13 p.m. »
Buna,
Am o o problema legata de relantiul masinii(Ignis GL+) dupa ce se incalzeste motorul.
Problema se manifesta in felul urmator:
Dupa ce se stinge martorul de temperatura scazuta in bord, relantiul imi scade destul de mult. Pana la punctul in care apar vibratii si aproape da sa se opreasca.
Ce am remarcat e ca atunci cand pronesc aerul conditionat turatia urca.
La fel si atunci cand pornesc farurile. Cu farurile aprinse si fara aer urca destul de aproape de turatia normala. Cum le sting scade inapoi  mai jos decat trebuie.
Aveti idee ce ar putea fi?
Multumesc.
  • Suzuki Ignis GL+ rosu
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« Răspuns #1 : 12.Oct.2020, 10:28:04 p.m. »
Masina iti este in garantie, da o fuga la reprezentanta, sa vada ce e .....
O folosesti la Taxi, cum iti propuneai ?
Bafta!
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline ntire2000

Re: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« Răspuns #2 : 12.Oct.2020, 10:38:17 p.m. »
Cel mai probabil releul de încarcare de la alternator are o problema.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline luc

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • bucuresti
Re: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« Răspuns #3 : 07.Dec.2020, 09:21:53 p.m. »
stie cineva care ar fi turatia la relanti dupa ce se incalzeste motorul ?
si pe  al meu (2018) l-am "prins" ca avea 640 rpm (fara nici un consumator electric)
  • ignis 2018
 

Offline enicky

Re: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« Răspuns #4 : 07.Dec.2020, 11:20:39 p.m. »
... l-am "prins" ca avea 640 rpm (fara nici un consumator electric)
   Si care-i problema, a "furat" din turatii?!! Ti-ai dori mai multe, 900, 1000, sa consume 1l/5 semafoare ?
Reglajul turatiei motorului fara a fi in "sarcina" se face electronic, la limita minima astfel incat nici sa nu consume prea mult, dar nici sa nu fiarba daca stationezi 5 min cu AC pornit.
  De altfel in manual parca scrie sa nu stai mult timp stationat cu motorul pornit .
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline luc

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • bucuresti
Re: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« Răspuns #5 : 28.Apr.2021, 05:43:25 p.m. »
 S-a rezolvat cu relantiul scazut (vibratii) ?
  • ignis 2018
 

Offline enicky

Re: Relanti scazut dupa ce se incalzeste motorul
« Răspuns #6 : 28.Apr.2021, 07:57:30 p.m. »
  Daca n-a mai scris de 6(sase) luni sigur s-a "rezolvat" !
Am pus ghilimele pentru ca dupa explicatiile date, de fapt nu era NICIO problema.
  Turatia la "cald" de 6-700 rot/min. este normala, tot la fel de normala este si cresterea in situatia cand este pornit un consumator. Daca totusi reglajul este facut din fabrica prea mic, rezolvarea este in service. Dar, da, uneori mai apare o usoara vibratie, dar nu deranjanta.
   Nu a fost singura problema falsa, necunoasterea functionarii diferitelor sisteme si modul de functionare ala acestora, ii fac pe propietari sa creada ca au o problema si primul lucru pe care il fac, fara a mai studia forumul, este sa deschida un topic nou.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip