Salutare posesori de GV 1.9! Vin cu următoare problema. Din luna iulie 2023, am observat o pornire a motorului mai grea dimineața, am pus-o pe seama unui injector, dar totodată pierdeam și lichid de răcire, nu mult. Aproximativ 400ml la lună. La prima impresie am zis că îl pierd pe la bușonul vasului, îl mai găseam ud. La începutul anului a venit necazul
, dimineața la pornire un fum alb, mai mult abur. In fine după ce s-a încins motorul nu a mai scos, dar după parcurgerea a 20km și verificarea lichidului a trebuit să completez cu 1.8 litri antigel.
Am mers la service, clar garnitura de chiulasa, dat jos chiuloasă, test presiune, planeitate supape etc..tot tacâmul, garnitură noua... montaj înapoi totul și .....surpriza... presiune in vas. Fără ulei in vas, că sa eliminam termoflotul. După verificări am observat că pompa auxiliara de răcire nu primește curent. Întrebare mea pt dumneavoastră: știți care e siguranță, releul și probabil senzorul care pornește pompa asta ? In ce condiții pornește pompa, tot timpul sau doar la intrarea turbinei in lucru?? Daca v-ați confruntat cu o problema asemănătoare va rog sa mi spuneți. Mulțumesc