Actualul dealer al masinii sale e numai lapte si miere cu colegul.
Asta deoarece a aflat cu cine are de-a face.
Si atunci, stau si ma întreb: nu mai bine ne comportam ca oameni între noi?
Adica e atât de greu sa ne respectam unii pe altii, mai ales daca asta nu ne costa aproape nimic?
Premium Cars putea foarte bine acum 5 ani sa demonteze motorul colegului pentru o inspectie pe baza unei
intrari în service ceruta de client.
Sa constate o defectiune, sa deschida un ticket de reparatie pe garantie la producator si sa schimbe piesele defecte,
toate pe cheltuiala producatorului.
Eventual, ulterior, sa ofere niste kkt-uri .... gen odorizant cu miros de panselutze, pres de picioare, breloc, antifurt, sampanie de 2 lei la ridicarea masinii reparate de catre client.
Ala pleca fericit si trâmbita în toate partile ca ce dealer minunat de Suzuki a gasit el într-o tara de tepari care si-o trag încrucisat fara (vreo) finalizare.
Si aia mai vindeau înca zece masini doar pe reclama unuia fericit ca si-a rezolvat o problema considerata insignifianta într-o tara normala, nu una ca România.
Acuma, ca s-au umplut de kkt, cei de la Premium Cars poate stau si cugeta daca nu era mai simplu sa rezolve OMENESTE o problema simpla.
Sa faca un act de omenie, CA INTRE ROMANI.
Sa nu fie nevoie de niste unguri care sa se mire de modul în care ne-o tragem între noi.
PS: scuze pentru dezinformare: colegului i-au fost oferite cadou niste antifurturi care i-au distrus jantele - atât de bune ca nu le-a mai putut da jos.
Alte "5 stele" pentru dealer.
PS2: cumnata-miu si-a spart baia de ulei si cutia automata la un Citroen C5 Aircross asta-vara pe niste coclauri, a ramas instant cu volanul blocat virat stânga si masina tzeapana de era sa intre într-o râpa cu ea, cu tot cu copii.
A sunat la asiguratorul din Elvetia, au trimis aia masina cu platforma din Serbia (probabil aia erau cei mai ieftini) care i-au carat-o în service din România pâna în Geneva. S-au schimbat pe casco baia de ulei si cutia automata (s-a încercat reparatia în RO la dealer autorizat Citroen, dar a dat doar de imbecili), toate astea la o masina de 50000 de franci elvetieni. Aia paguba pe asigurator, nu? Iar în cazul asta nu vorbim de garantie si purtat pe drumuri, nu ?!?
Acolo de ce se poate?