Nu vad o problema in schimbarea amortizoarelor la aprox. 50k km, se schimba si pace, intra la consumabile...nu e cine stie ce exagerare sa pice amortizoarele, mai ales cu drumurile din RO. Pune si tu niste poze sa vedem exact cat de scurse sunt, pt. ca e posibil sa te tina fara probleme pana in primavara viitoare daca sunt doar cateva picaturi. Eu am fact anul trecut testul de amortizoare si erau inca in grafic, fara nicio picatura de ulei scurs, si am peste 60k km la un S-Cross din 2017.
In schimb tb. sa reverifici caseta de directie si revino aici pe forum cu stiri dupa o reverificare, preferabil in alt service decat cel initial.
Referitor la service-ul din BV, eu mi-am schimbat acolo suspensiile si cand am cerut voie sa ma duc in garaj sa discut cu mecanicul mi s-a spus ca pot merge. Masina era ridicata pe elevator, m-am dus langa masina sa-i arat ceva mecanicului, deci nu am avut restrictii absurde. La o adica, e masina mea, iar service-ul auto nu este sala de operatii pe creier; atata timp cat nu depasesc cateva minute si nu ma bag in sufletul mecanicului si nici direct sub elevator nu vad de ce nu m-ar lasa sa fiu prezent acolo. Oricum, de sus de la etaj puteam vedea tot ce face mecanicul, doar ca nu puteam vorbi cu el.