Autor Subiect: Motorina in loc de benzina ...  (Citit de 3064 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline costin_bad

Re: Motorina in loc de benzina ...
« Răspuns #10 : 04.Feb.2019, 10:35:24 p.m. »
 :-? Acolo, la Bukovel, si-or fi luat si bormasina cu  ei?  :-?
  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Motorina in loc de benzina ...
« Răspuns #11 : 04.Feb.2019, 11:10:11 p.m. »
...îti dai seama cum arata acum injectoarele în urma arderii ?
Daca motorul nu este cu injectie directa (poate @ASZ ne spune pana la urma despre ce masina este vorba) injectoarele n-au nici o treaba cu arderea.
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: ASZ

Offline boga81

Re: Motorina in loc de benzina ...
« Răspuns #12 : 04.Feb.2019, 11:38:56 p.m. »
La benzinar o sa mearga prost, dar nu strica nimic. Aditiv bagat si e ok. Se poate merge asa, cu grija, fara sa fie fortat motorul. Mai nasol era invers, cu benzina bagata la dizelar.
Cum a zis Shpeedy, se alimenteaza cu benzina aditivata, ca sa ii cresti cifra octanica.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: ASZ

Offline ASZ

Re: Motorina in loc de benzina ...
« Răspuns #13 : 05.Feb.2019, 03:26:09 p.m. »
Am scris pe prima pagina ca e tot o Vitara 1.6 din 2016 ...

Offline macold

Re: Motorina in loc de benzina ...
« Răspuns #14 : 05.Feb.2019, 04:05:56 p.m. »
Nu e chiar un capat de lume. Am patit-o ma motoare vechi - Peugeot 207 prin anii '92.
Singura problema e ca din cauza punctelor calde formate, dadea autoaprinderi la oprire - coborai, incuiai masina si motorul tot se invartea cu zvacnete...
Solutia: la taierea contactului 2-3 sprituri de acceleratie (dupa taierea contactului) - intrebare ppentru forumisti: oare pompa de injectie mai baga ceav? Si eventual inchis apoi deschi la maxim incalzirea, sa se raceasca putin chiulasa / camera de ardere. Daca nu se pot da doua-trei sprituri dupa taierea contactului, cred ca se pot da si foarte putin timp inainte de taierea contactului (pedale rapide, pana la capat de cursa, fara sa lasam motorul sa se ambaleze prea mult..)
S-ar putea sa nu fie nevoie de nimic, deoarece, din cate stiu eu, calculatorul de injectie incearca sa faca injectia la limita detonatiilor (autoaprinderi) deoarece asa randamentul este maxim si daca cocktailul din rezervor incearca sa dea detonatii (normal, cifra octanica mai mica... sau cetanica, nu stiu la motorina cum se spune), calculatorul de injectie va micsoara "avansu" - momentul injectiei - deci va fi bine.. Bafta!
  • Suzuki ignis GL+ ALLGRIP 2018
Bicolor: portocaliu-negru (prezent-viitor...)
 
The following users thanked this post: ASZ