am cumparat o vitara de la un amic care mergea super ok.
am dus masina la acelasi mecanic sa faca schimbul de ulei si mici interventii si acesta a constatat ca e garnitura de chiuloasa fisurata.
am schimbat garnitura, am facut planeitatea la chiuloasa si a fost ok o perioada pina a plesnit motorasul pas cu pas.
au inceput belelele.
acum porneste foarte greu, turatia de pornire e pe la 1800 si nu coboara sub 1200 chiar daca e motorul clad
cand vrei sa accelerezi are tendinta de a se ineca
pe esapament scoate fum si miros de benzina nearsa
apare in bord "ceck engine"
motorul merge bine la peste 2500 ture dar sub aceasta turatie e jale - intrerupe - tendinta de a se ineca etc.
am fost la alt service si mi sa spus ca ublatul prin zona de vacum da mari batai de cap in sensul in care avansul trebuie reglat la lampa stroboscopica, si alte piese se regleaza cu ceva aparatura mai speciala ....
ce sa fac sa o scot la capat?