Autor Subiect: New Vitara vs SsangYong Tivoli  (Citit de 12966 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Bobi

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #30 : 09.Mai.2020, 07:09:14 a.m. »
Korando e alta clasa nu e mini SUV cum e Vitara, el se poate compara cu Hyundai Tucson, Kia Sportage, etc.
Tivoli X150 ca asta merita luat in considerare, este in clasa cu Vitara si SX4 S-Cross, are si avantaje si dezavantaje, dupa umila mea parere sunt urmatoarele;

Avantaje;
1. Suspensie spate multilink cu 4 brate.
2. Interior mai de calitate.
3. Cutie automata (la Vitara hybrid nu exista aceasta optiune).
4. Multe dotari optionale care nu se regasesc la Suzuki.

Dezavantaje;
1. Motor benzina foarte gurmant conceptie India (Mahindra) nu se califica la programul rabla.
2. Retea de servisare in afara Buc. inexistenta.
3. Subiectiv, spate hidos rau de tot.

Am fost la milimetru sa-mi achizitionez un Korando, dar m-a oprit teama de service, de piese schimb, de motor / consum si nu in ultimul rand pretul (26.000 euro) la pretul ala aveam Korando cu tractiune 2WD, cutie manuala si full de dotari.
M-am uitat si la Tivoli X150, aceeasi motorizare, la el nu am putut sa înghit spatele si plansa aia de bord care zici ca e o bucata de placa lipita pe bord.
Asa ca am ajuns la Vitara, o masina ok, are din toate cate putin, a fost singura masina ieftina si dotata cu motorizare in 4 cilindri, mild-hibrid de pe piata noastra. 
 

Offline bogdanpiatra

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #31 : 09.Mai.2020, 09:46:56 a.m. »
comparati dusterul cu vitara in acele teste.
Dar uitati sa vedeti ca traseul vitarei este unul cursiv, fata de cel al dusterului , unde manevra este mai scurta si traseul de revenire mult mai scurt.
Mie imi pare ca dusterul sta foarte bine.
Comparatia este de facut la acelasi traseu si aceeasi viteza.
Sa nu mai spunem ca si aceleasi anvelope ar fi indicat.
Dusterul e tractiune 4x2
Vitara nu inteleg, e 4x4 sau nu?
  • nici una inca
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline enicky

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #32 : 09.Mai.2020, 01:35:27 p.m. »
Korando e alta clasa nu e mini SUV cum e Vitara, el se poate compara cu Hyundai Tucson, Kia

Am fost la milimetru sa-mi achizitionez un Korando, dar m-a oprit teama de service, de piese schimb, de motor / consum si nu in ultimul rand pretul (26.000 euro) la pretul ala aveam Korando cu tractiune 2WD, cutie manuala si full de dotari.
   Problema poti s-o mai pui si altfel : eu as renunta la unele gadget-uri in favoarea tractiunii integrale+cutie automata si in pretul unei Vitara full as lua o masina muult mai spatioasa, eleganta, confortabila si cu tabla mai tzapana, rezistenta la toti prostovanii care te lovesc cand coboara din masina. Practic, cum spune un amic, in aceeasi bani, as lua mai mult fier.  :)

   Da Bogdane, posibil sa ai dreptate, la acest test isi mai aduce "aportul" si soferul...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Bobi

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #33 : 09.Mai.2020, 01:57:50 p.m. »
Ce-mi place mie când văd posesori de Vitara care și-ar fi luat altă mașină dar ceva ia reținut.
Păi dacă ați vrut tablă mai groasă și să fie mai confortabilă de ce nu v-ați luat Tivoli?
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline enicky

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #34 : 09.Mai.2020, 02:05:41 p.m. »
Păi dacă ați vrut tablă mai groasă și să fie mai confortabilă de ce nu v-ați luat Tivoli?
    Simplu, in 2015 am gasit-o pe Vitara !
Tivoli nu ma atrage f.tare, dar Korando da. Si n-as da Vitara, am bagat prea multi bani in ea ca s-o dau asa repede !
Ar fi doua cu ochii mici. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Bobi

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #35 : 22.Aug.2020, 08:12:34 p.m. »
Versus"
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline rexkrokiDAU

Re: New Vitara vs SsangYong Tivoli
« Răspuns #36 : 22.Aug.2020, 08:39:03 p.m. »
Cică Vitara vine în echiparea superioară cu un ceas între aeratoarele centrale, la fel ca și la Bentayga.  =))
Corect e însă invers, e un an diferența între debutul pe piața a celor două.