0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Eu am făcut o mica socoteala și cred ca mai bine schimbam motorul decât reparat. Îmi mai ramina și piese de rezervă.La tine M16A găsești și mai ușor
Daca stai sa aduni piesele din care sa-l faci ca nou atunci iesi la pret ca si cum ai cumpara doua SH.Problema ta e ca stai prea departe de granita de vest.Daca treci dincolo gasesti stive de motoare în stare foarte buna si cu fisa tehnica (nr. de km la data dezmembrarii) si garantie.Iar alea le iei asa cum au fost calibrate din fabrica (de meseriasi care doar cu asta se ocupa).La noi trebuie sa ai mare noroc sa dai de unul adevarat care sa nu-ti încurce cuzinetii la montaj (e un coleg pe aici cu asa ceva).
Eu am gasit acum circa un an motor pt mine M15A cu 70.000 km la Autorolla Buzau in jur de 2500 ron, Pe OLX le caut. Am gasit si ceva pe Ebay dar nu prea au livrat SX4 cu motor M15A prin Europa doar pe SwiftLa mine doar pt reconditionat chiuloasa piesele costa in jur de 2000 ron(Supape, semering, kit distrbutie, garnituri, etc..) Dar cind demontezi sigur mai apar surprize
La mine este prima intervenție. Are 250 k și pe Gpl 150 kÎți luai un motor tipla la bani ăștia.Eu am zis sa schimb toate supapele. Cu piese noi nu este mare inginerie de făcut chiuloasa. Important sa nu fie scaunele afectate prea tare. Am auzit păreri și păreri, ca ar ceda scaunele și nu supapele, alții ca supapele???? Dacă sunt și scaunele afectate se trece la next level.La tine cum au fost scaunele, ai ceva foto???