Salut!
Eu am luat masina de la un samsar la 230k km si era praf, pierdea lichidele (ulei si antigel) peste tot pe unde se putea, le completam si dup-aia le gaseam sub masina.
Nu, nu am luat teapa, am luat-o pentru ca nu avea rugina si am preferat sa o reconstruiesc eu, decat sa iau una in stare "foarte buna" si sa fie la fel, de fapt.
Dupa schimbat radiator, simeringuri, garnitura de la baia de ulei, aproape s-a rezolvat.
Inca imi mai ia ~300ml de ulei la 1000 km. E posibil sa fie datorat uzurii turbinei, cel putin in cazul meu, datorata la randul ei uleiului prost folosit anterior sau chiar mersului fara ulei. Cand a fost desfacuta masina pt celelalte reparatii, era ulei in intercooler.
La urmatorul schimb de ulei, vrea sa o sa o dau jos si o duc la test/reconditionare.
Cam asta e experienta mea, nu stiu ce ar putea fi in cazul tau.
Ps. Nu sunt mecanic, de reparatii se ocupa varul iubitei mele.
Buna ! Referitor la pierderile de ulei , de unde proveneau ?adica cum le-ati remediat?Am si eu o astfel de problema si as dori un pont ..nu vreau sa cred ca trebuie segmentat motorul..Suzuki ce il detin are 215.000 km,merge brici,fara fum,fara alte probleme.Problema este ca la aprox 800 km am completat litrul de ulei.Am inlocuit epuratorul de gaze carter,si ma gandeam si la valva PCV!?