Revin un pic la acest topic pentru ca am observat problema similara mentionata in primul post. Se da un Ignis de 35.000km cu baterie noua care porneste intotdeauna insa trebuie sa tii ceva mai mult demarorul fata de acum un an doi sa zic. Ideea e ca dadeai la cheie si la -10 grade si pornea instant, iar acum chiar si cand e cald afara trebuie sa tii vreo 3-4 secunde. O vreme, obisnuit sa porneasca repede nici nu imi pornea din prima ca dadeam prea repede drumul la cheie.
Asa cum este frumos pe un forum revin si cu rezolvarea - de vine era regulatorul de presiune din pompa de benzina. Am verificat presiunea la punerea contactului si era de maxim 2 bar pana in momentul cand se oprea pompa; dupa, scadea instant la 0, lucru care nu este corect deoarece rampa se dezamorsa. Am inlocuit tot ansamblul cu unul nou de origine si masina face cam 3,2 bar fara motor pornit. Porneste din nou instant si masina trage mult mai bine acum.